Artwork.nl niet meer actief?

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
Dubbeltjes&Kwartjes
Posts: 1
Joined: 18 Jan 2021, 03:15

Artwork.nl niet meer actief?

Post by Dubbeltjes&Kwartjes »

Hallo,
Allereerst wil ik me verontschuldigen in het geval dat deze vraag een beetje lomp overkomt, aangezien ik informeer naar een ander forum op dit forum.

Maar als ergens mensen het zouden weten, zou dat wel op een plek zijn waar onder andere Nederlandstalige luchtvaart enthousiastelingen elkaar ontmoeten.

Sinds 10-01-21 functioneert Airwork.nl niet meer. Er staat een melding dat er van provider gewisseld wordt, maar ik vind 8 dagen wel een opvallend lange tijd om van provider te wisselen lijkt me (ik heb er geen verstand van, maar een snelle zoekactie op google leverde me op dat dit veelal maar zo'n uurtje of 4 duurt).

Weet iemand iets meer over de situatie van Airwork.nl?

Met vriendelijke groet,
Dubbeltje

stratofreighter
Posts: 829
Joined: 07 Sep 2006, 16:50

Re: Artwork.nl niet meer actief?

Post by stratofreighter »

...per 03 aug 2021 blijkt het forum van Airwork weer operationeel te zijn.

https://forum.airwork.nl/index.php ;)
Airwork - 03-08-2021
Welkom op Airwork, het piloten portaal sinds 1999 voor aspirant en beroepspiloten.

Goed nieuws! Het heeft even geduurd maar het is gelukt om het oude forum over te zetten op nieuwere techniek om zo een veiliger forum te draaien. We nemen afscheid van vBulletin om spammers te weren.

Met het forum werkend geeft dit weer ruimte om te werken aan een voorpagina met nieuwsoverzicht en laatste forum reacties.

Ga naar forum.airwork.nl voor het nieuwe forum.

Post Reply