Aangeboden: Paris Air Show - Grand Stand tickets

Looking for a specific safety-card, an aviation magazine or a special aircraft model? Want to sell your stuff? Like to exchange with other members? This is the place for all your aviation hobby-related questions and answers!
Post Reply
ExpatClub
Posts: 1
Joined: 15 Jun 2015, 21:32

Aangeboden: Paris Air Show - Grand Stand tickets

Post by ExpatClub »

Hallo, Hopelijk mag ik dit bericht hier plaatsen. Ik ga met een grote groep expats uit Brussel naar de Paris Air Show dit weekend en heb helaas nog een aantal kaarten over voor de Grand Stand op zowel zaterdag als zondag. Ik wil ze voor het originele bedrag kwijt + 21% Belgische BTW (€11 + €2,31 = €13,31) + eventuele portokosten. NB: ik ben geen handelaar in tickets en dit betreft originele tickets die bij de FNAC geprint zijn (eventueel kan ik een foto opsturen). Bovendien zijn het erg goede zitplaatsen op de hogere rijen. Het biedt een prachtige overzicht op de gehele startbaan en de taxibaan. Voor meer info over mijn trip, zie http://expatclub.org/event/paris-air-show/. U kunt contact opnemen met info@expatclub.org of 0495-345144. Afhalen kan in Brussel, of ik kan ze aangetekend opsturen. Afspreken in Parijs is ook mogelijk, bijv. nabij de ingang van de tribune.

Post Reply