Verlenging runway in Deurne moet doorgaan !!

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
citation
Posts: 1
Joined: 19 Jan 2004, 00:00

Verlenging runway in Deurne moet doorgaan !!

Post by citation »

Beste collega-piloten en aanhangers,
De Antwerpse Luchthaven zal sluiten indien er geen tunnel komt!
Door woordbreuk van Minister D. Van Mechelen zullen er WEERAL 2000 jobs sneuvelen! :shakehead: Aub steun ons om de regionale luchthaven van Antwerpen te behouden, en onze jobs!!

U kunt ons helpen door massaal te antwoorden op dit forum met naam en adres en een steunbetuiging, en dit VOOR 21/01/04 WOENSDAG-MIDDERNACHT!!

Dan kunnen wij dit forum als petitie gebruiken voor onze zaak donderdag 22/01/04 te verdedigen bij de minister zelf!!

Met hoop op een massale reactie dank ik jullie allen op voorhand,

-Citation
Piloot Flying Group
Antwerpen Luchthaven

[ Admin did some changes in this topic according to forum-rules:
- moved to correct forum (Dutch forum),
- removed the red as black is better,
- changed shouty title in normal text. ]

User avatar
sab319
Posts: 2142
Joined: 29 Nov 2003, 00:00
Location: Mortsel, antwerp, Flanders, Belgium, Europe, Earth, Milky way
Contact:

Post by sab319 »

Ik woon vlak in de buurt van de luchthaven van Deurne en zou het heel erg vinden moest Deurne verdwijnen en vervangen worden door flatgebouwen. Voor Privacy redenen geef ik mijn juiste adres niet maar ik zeg wel dat ik in Mortsel woon.

vliegtuigfreak
Posts: 888
Joined: 20 Apr 2003, 00:00
Location: Zele, Belgium
Contact:

Post by vliegtuigfreak »

Voor privacy redenen geef ik mijn adres ook niet maar ik betuig ook mijn grootste steun aan de luchthaven van Antwerpen!

Greetingzz
Sonny :wink:

OCR_ole_ole
Posts: 50
Joined: 26 Oct 2003, 00:00

Post by OCR_ole_ole »

Nadat ANR gesloten wordt, zal OST, LGG sluiten en dan BRU ...

vandaar dat ik ook opper voor de uitbreiding van de luchthaven van Antwerpen.

Maar of mensen zomaar hun adres hier op de website gaan zetten, betwijfel ik ten zeerste... er is al zoveel spam.

F

User avatar
744rules
Posts: 1041
Joined: 16 Oct 2002, 00:00

Post by 744rules »

Als ik het goed voor heb, KAN de runway in Deurne niet verlengd worden, omdat één of andere minister op de valreep het Fort (dat van Borsbeek) als een beschermd monument laten verklaren heeft. Door de ondertunneling kan de runway wel op zijn volle lengte gebruikt worden, wat betekent dat de meeste toestellen (f50, avro, ...) op max tow kunnen vertrekken. Vele omwonenden (en zij die tegen een regionale luchthaven zij ) denken bij het woord 'verlenging' automatisch dat ANR zal gebruikt worden door 747's met alle gevolgen vandien. Het wordt tijd dat iedereen eens duidelijke taal spreekt en de situatie in klare taal uitlegt aan alle betrokken partijen, in plaats van te goochelen met getallen zoals dB's, aantal vluchten, werkgelegenheid, ....

Wat betreft het reageren op deze site, om de resultaten te gebruiken als petitie lijkt mij geen goed idee (en waarschijnlijk van generlei waarde). Hier zitten volgens mij te veel mensen die moeten leven van de luchtvaart, en om deze reden anoniem willen blijven. Ik kan mij voorstellen dat je zoveel mogelijk mensen wil mobiliseren , maar het ware mischien beter om hier gewoon een link te vermelden naar een petitie van een gesprekspartner die deelneemt aan de gesprekken hier omtrent (als dat al bestaat).

Hopelijk kunnen de betrokken partijen voldoende gewicht in de schaal werpen om de luchthaven de behouden.

:)

Apuneger
Posts: 730
Joined: 20 Sep 2002, 00:00
Location: Mechelen
Contact:

Post by Apuneger »

ANR heeft mijn volle steun!

Ivan

User avatar
Airborne
Posts: 167
Joined: 13 Sep 2003, 00:00

Post by Airborne »

Mijn steun heb je! ANR is een interessante luchthaven met heel wat voordelen en mogelijkheden.

De voordelen
De voordelen spreken voor zich:
- korte inchecktijden
- een gunstige ligging
- werkgelegenheid
- ...
Zie ook: Economisch belang van de luchthaven van Antwerpen (VEV-nota)

De mogelijkheden
Een verlenging van de startbaan zal nieuwe luchtvaartmaatschappijen naar Antwerpen brengen. Vergeet niet dat Ryanair veel belangstelling toont voor (onze) regionale luchthavens! VLM zou haar vloot kunnen uitbreiden met grotere, recentere toestellen. Een mogelijke naam die hier genoemd wordt is de A319. Dit is een vliegtuigtype dat bijzonder weinig lawaai maakt.

Het is aan hun de keuze. Een sociaal drama OF een economische groeipool!

Ik kies voor het laatste :wink: !

PS: Ik ken enkele mensen uit Mortsel, Deurne en zij beweren geen enkele last te hebben van de luchthaven.

Kristof

User avatar
sn26567
Posts: 41027
Joined: 13 Feb 2003, 00:00
Location: Rosières/Rozieren, Belgium
Contact:

Post by sn26567 »

Zelf een Waal kan voor ANR stemmen!

Lang leve Antwerpen !
André
ex Sabena #26567

B737229
Posts: 1182
Joined: 22 Jun 2003, 00:00

Post by B737229 »

Antwerpen moet blijven bestaan , het heeft enorme economische troeven, die nog aantrekkelijker zoude worden als deze baan verlengd zou worden, niet te vergeten de jobs die er zouden kunnen bijkomen, als antwerpen een regionaal karakter kan hebben , en mogelijk uitbreidden.

Typische vb'en hiervan zijn VLM en Flying Partners , 2 succes verhalen in de Belgische Luchtvaart

Red-Baron
Posts: 4
Joined: 28 Nov 2003, 00:00

Post by Red-Baron »

Zoals zo vaak worden inderdaad de zaken niet goed uitgelegd en-of niet goed gepresenteerd.
Het zou jammer zijn moest Deurne gesloten worden.
naast de werkgelegenheid van de luchthaven zelf zijn vele passagiers die nu een snelle verbinding met weinig verkeerschaos moeten inwisselen voor een uur reistijd extra met diverse opstoppingen er nog eens bovenop. Laat staan de hogere landingsgelden, parking etc van Brussel...

Alleen daarom blijft ANR een goede luchthaven met vele mogelijkheden .... Het is toch niet voor niets dat VLM er goed mee tiert .... en het gebruik van de voledige baanlengte (door een tunnel) zou het economisch belang zelf vergroten .... en dat zelfs als het aantal movements niet verhoogd!

Post Reply