Het leven zoals het is: Luchthaven
Moderator: Latest news team
Het leven zoals het is: Luchthaven
Ja, ja, de programmamakers van "het leven zoals het is" zijn opnieuw op Zaventem aangekomen. In de lente en zomer vinden de nieuwe opnames plaats. Ook SNBA en enkele belangrijke luchthavenbedrijven zijn van de partij.
- fokker_f27
- gliding-glider
TC-MNE, denk je nu echt dat uw mails de VRT zich ertoe gezet heeft om een 3de reeks te maken? Nee hoor ..... keep on dreaming.TC-MNE wrote:YYYiiiiiiihaaaaaaaaa....
eindelijk hebben ze het gesnapt!
heb zeker al 10 emails gestuurd naar de VRT sinds de laatste reeks...
Daar is ander onderzoek en werk aan vooraf gegaan ...... maar misschien heeft het geholpen

Greetz,
-
Re: Het leven zoals het is: Luchthaven
Yes Goed Om Te Weten
Veeeeeeeeeel interessanter dan de 101ste Het leven zoals het is bevalling!!!
Maar meningen verschillen natuurlijk
Ik heb gehoord dat ze momenteel ook aan het filmen zijn bij de brandweer van Gent en in de Antwerpse Zoo, dus ik denk dat die eerst moeten passeren vooraleer ze Luchthaven uitzenden...
grtz,
stroman

Maar meningen verschillen natuurlijk

grtz,
stroman

-
ha super! daar wachten we al lang op. Ben heel benieuwd!
Matthias Thoen
MicroWings - Aviation Hobby Store
MicroWings - Aviation Hobby Store
maar dat zei ik ook niet hé, gliderke... ik zei alleen dat ik meermaals gevraagd heb of er nog een nieuwe reeks kwam... of ik hen tot plannen aangezet heb of niet, zullen we uiteraard nooit weten...gliding-glider wrote:TC-MNE, denk je nu echt dat uw mails de VRT zich ertoe gezet heeft om een 3de reeks te maken? Nee hoor ..... keep on dreaming.TC-MNE wrote:YYYiiiiiiihaaaaaaaaa....
eindelijk hebben ze het gesnapt!
heb zeker al 10 emails gestuurd naar de VRT sinds de laatste reeks...
Daar is ander onderzoek en werk aan vooraf gegaan ...... maar misschien heeft het geholpen![]()
?????
Greetz,
eerst goed lezen, en dan reageren!...
1 ding is zeker: het maken van een derde reeks is een fantastische beslissing!
groetjes,
- fokker_f27
Re: Het leven zoals het is: Luchthaven
Atlantis wrote:Ja, ja, de programmamakers van "het leven zoals het is" zijn opnieuw op Zaventem aangekomen. In de lente en zomer vinden de nieuwe opnames plaats. Ook SNBA en enkele belangrijke luchthavenbedrijven zijn van de partij.
Hopelijk gaan die protestgroepen geen dingen vinden om nog een rechtzaak te beginnen tegen de luchthaven

- fokker_f27
- Kaninchen87
- fokker_f27
Het leven zoals het is...
Ik kan alleen maar beamen dat het effectief weergegeven zal worden zoals het ook echt is. Ik heb enkel dagen bij de cameraploeg gestaan en heb gezien hoe ze proberen om ergens een "goed verhaal" te vinden... niet simpel. Ik heb hen gesuggereerd om op zondagochtend op row 12 te komen filmen bij de check-inn van Hewa Bora, maar tot op heden denk ik niet dat ze dat al deden.
We zien er naar uit!
We zien er naar uit!
- Kaninchen87