Wie zou u van Brussel vliegen?

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
heathrow

Wie zou u van Brussel vliegen?

Post by heathrow »

Ik weet dat er een beetje van concurrentie tussen Virgin Express en SN Brussels Uit. Wie zou u liever vliegen? Indien ik enig luchtvaartmaatschappij uit heb verlaten, voeg alstublieft slechts hem toe

A318

Post by A318 »

Gezien alle ervaringen van luchtzakkers en overige berichten die ik hoor van SN zou ik zeker kiezen voor SN als die mogelijkheid er was.

Greetz,

Erwin
A Whole Different Animal

airbuske

Post by airbuske »

SN Brussels Airlines , geen twijfel mogelijk :!:
Best regards,

Airbuske

Sebas

Post by Sebas »

SN, absoluut!

Glider

Post by Glider »

Ik heb nog niet met Virgin gevlogen, maar sinds maart al een 6 keer met SN. Ik moet zeggen; geen enkele vlucht was een onaangename vlucht. Over SN zegt dat natuurlijk genoeg, niet?!

PNC

Re: Wie zou u van Brussel vliegen?

Post by PNC »

heathrow wrote:Ik weet dat er een beetje van concurrentie tussen Virgin Express en SN Brussels Uit. Wie zou u liever vliegen? Indien ik enig luchtvaartmaatschappij uit heb verlaten, voeg alstublieft slechts hem toe
English please :lol:

sab319
Location: Mortsel, antwerp, Flanders, Belgium, Europe, Earth, Milky way

Post by sab319 »

als ik moet kiezen, kies ik meestal voor degene met de laagste prijs...

Ozzie1969
Location: Brugge, Flanders + Annan, Scotland + Ormoc,Philippines

Post by Ozzie1969 »

Ik zou zeggen : kies de vlucht die je het beste past (ook kwa prijs), en trek je niks aan van welke maatschappij het is. Tenzij je natuurlijk ooit een zeer negatieve ervaring zou hebben met de 1 of andere maatschappij.

Glider

Post by Glider »

Ik moet Ozzie toch ook gelijk geven. Ik vlieg tegenwoordig wel met SN, maar ik heb enkel de keuze tussen Air France en SN... (heb ook al met AF gevlogen, en ik moet zeggen, de keuze was snel gemaakt...).

Uiteraard hangt er ook veel af van het aanbod op een route. Moést Virgin op Lyon vliegen, had ik waarschijnlijk ook al met de 'rooien' gevlogen.

Zorba

Post by Zorba »

Ik heb nog niet met SN gevlogen (komt deze zomer wel verandering in), maar al een 6 keer met VEX ... Over de service van VEX niet zo veel op aan te merken, maar ik heb hier nog héél weinig slechts gehoord over SN!
Tot hier en verder

Buzz

Re: Wie zou u van Brussel vliegen?

Post by Buzz »

Als prijs niets uitmaakt, SN natuurlijk...

Indien ik het zelf moest betalen, diegene die het goedkoopste is.

PNC wrote:
heathrow wrote:Ik weet dat er een beetje van concurrentie tussen Virgin Express en SN Brussels Uit. Wie zou u liever vliegen? Indien ik enig luchtvaartmaatschappij uit heb verlaten, voeg alstublieft slechts hem toe
English please :lol:
Not in the French-Dutch-German forum...

Jense

Post by Jense »

Vlieg het goedkoopst, zeker op korte afstand.

heathrow

Post by heathrow »

Zo dat iedereen van SN houdt? Ik heb altijd van de bedrijven van Richard Branson gehouden. Het is een schande die zij aren'tholding de kwaliteit die ik van verwacht Virgin

TWA

Post by TWA »

Je kan onmogelijk de full service van Virgin Atlantic vergelijken met die van SN of lowcost Virgin Express.

Met wie vlieg ik vanuit BRU?: Ik vlieg graag met skyteam maatschappijen vanuit BRU omdat ik op die manier heel wat miles bijéén kan sparen en ze blijken ook nog de goedkoopste te zijn: dus voor mij zelden SN/VEX maar vaker Delta, Airfrance en KLM

specht

Post by specht »

Ik ben een keer met Virgin vanuit Brussel vertrokken. Volgende keer toch maar eens een ander proberen..... :lol:

peacemaker

Post by peacemaker »

TWA wrote:Je kan onmogelijk de full service van Virgin Atlantic vergelijken met die van SN of lowcost Virgin Express.

Met wie vlieg ik vanuit BRU?: Ik vlieg graag met skyteam maatschappijen vanuit BRU omdat ik op die manier heel wat miles bijéén kan sparen en ze blijken ook nog de goedkoopste te zijn: dus voor mij zelden SN/VEX maar vaker Delta, Airfrance en KLM
Mijn pa heeft nu ook zo een kaart van Sn brussels waarmee hij miles spaart, en na zoveel miles krijg je een gratis vlucht..., door dit systeem hebben we nu 4 vluchten gratis kunnen krijgen :P maar daarvoor heeft mn pa wel veel gevlogen met SN, om de miles bijeen te krijgen

Mirror

Post by Mirror »

Ik ga voor Thomas cook als charter :wink:
En als lijnvlucht ook SN
Mirror

cherdt

Post by cherdt »

Yep,

Thomas cook als charter is de MAX!
Verder heb ik vaak met virgin gevlogen en nog geen slechte ervaring gehad. Ik hoop alleen snel eens met SN te kunnen vertrekken, want blijkbaar is de service echt wel goed.

danieln

Post by danieln »

Ik vind SN qua service en approach naar de klanten beter dan destijds Sabena. Anderzijds maken ook de mensen op VEX op mij een enorm professionele indruk. Geen voorkeur m.a.w.

Post Reply