Wie zou u van Brussel vliegen?
Moderator: Latest news team
Wie zou u van Brussel vliegen?
Ik weet dat er een beetje van concurrentie tussen Virgin Express en SN Brussels Uit. Wie zou u liever vliegen? Indien ik enig luchtvaartmaatschappij uit heb verlaten, voeg alstublieft slechts hem toe
Re: Wie zou u van Brussel vliegen?
English pleaseheathrow wrote:Ik weet dat er een beetje van concurrentie tussen Virgin Express en SN Brussels Uit. Wie zou u liever vliegen? Indien ik enig luchtvaartmaatschappij uit heb verlaten, voeg alstublieft slechts hem toe
Ik moet Ozzie toch ook gelijk geven. Ik vlieg tegenwoordig wel met SN, maar ik heb enkel de keuze tussen Air France en SN... (heb ook al met AF gevlogen, en ik moet zeggen, de keuze was snel gemaakt...).
Uiteraard hangt er ook veel af van het aanbod op een route. Moést Virgin op Lyon vliegen, had ik waarschijnlijk ook al met de 'rooien' gevlogen.
Uiteraard hangt er ook veel af van het aanbod op een route. Moést Virgin op Lyon vliegen, had ik waarschijnlijk ook al met de 'rooien' gevlogen.
Re: Wie zou u van Brussel vliegen?
Als prijs niets uitmaakt, SN natuurlijk...
Indien ik het zelf moest betalen, diegene die het goedkoopste is.
Indien ik het zelf moest betalen, diegene die het goedkoopste is.
Not in the French-Dutch-German forum...PNC wrote:English pleaseheathrow wrote:Ik weet dat er een beetje van concurrentie tussen Virgin Express en SN Brussels Uit. Wie zou u liever vliegen? Indien ik enig luchtvaartmaatschappij uit heb verlaten, voeg alstublieft slechts hem toe
Je kan onmogelijk de full service van Virgin Atlantic vergelijken met die van SN of lowcost Virgin Express.
Met wie vlieg ik vanuit BRU?: Ik vlieg graag met skyteam maatschappijen vanuit BRU omdat ik op die manier heel wat miles bijéén kan sparen en ze blijken ook nog de goedkoopste te zijn: dus voor mij zelden SN/VEX maar vaker Delta, Airfrance en KLM
Met wie vlieg ik vanuit BRU?: Ik vlieg graag met skyteam maatschappijen vanuit BRU omdat ik op die manier heel wat miles bijéén kan sparen en ze blijken ook nog de goedkoopste te zijn: dus voor mij zelden SN/VEX maar vaker Delta, Airfrance en KLM
-
peacemaker
Mijn pa heeft nu ook zo een kaart van Sn brussels waarmee hij miles spaart, en na zoveel miles krijg je een gratis vlucht..., door dit systeem hebben we nu 4 vluchten gratis kunnen krijgenTWA wrote:Je kan onmogelijk de full service van Virgin Atlantic vergelijken met die van SN of lowcost Virgin Express.