Nieuw vliegplan Brussels Airport vandaag in werking

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Stij
Posts: 2274
Joined: 07 Mar 2005, 00:00
Location: Belgium

Re: Nieuw vliegplan Brussels Airport vandaag in werking

Post by Stij »

@ Eurofighter:

Op 07R? Liggen er nog dakpannen op de huizen in Zaventem? Is het dan toch niet veel logischer te landen op 07L?

Greetrz,

Stij

jan_olieslagers
Posts: 3059
Joined: 24 Jun 2006, 08:34
Location: Vl.Brabant
Contact:

Re: Nieuw vliegplan Brussels Airport vandaag in werking

Post by jan_olieslagers »

jan_olieslagers wrote: Any takers for a translation?
60 hours later, how strange the silence...

User avatar
Bruspotter
Posts: 2068
Joined: 04 Sep 2004, 00:00
Location: (Antwerp/Belgium)
Contact:

Re: Nieuw vliegplan Brussels Airport vandaag in werking

Post by Bruspotter »

Hey


Eindelijk! Ze hebben mijn zegen, eindelijk wordt er naar de stem van de luchtvaart zelf geluisterd! Heeft het daarom allemaal zo lang moeten duren? Enfin we kunnen gerust zijn vanaf nu hoop ik.

Alleen hebben ze weer een maatregel moeten nemen om de buurtbewoners te sussen, "stille nachten" enfin, ben is benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen.

07R arrivals zijn inderdaad nogal vreemd 's avonds maar nu niet dat er dan nog zoveel vluchten landen denk ik.
Weet niet hoe het met 07R zit (CAT ...?) maar 07L is niet echt 'high precision approach'. Klopt het dat 07L alleen VOR (VHF Omni Range) is en 07R VOR en DME heeft. Dat maakt 07R misschien dan toch een veiligere optie of niet?


Groeten, Yannick

Post Reply