Misschien zijn er hier op het forum die enige ervaring hebben met de Youth Discovery Pass van SNBA? Ik ben namelijk van plan er eentje aan te kopen in de nabije toekomst.
Mijn vraag is concreet: hoe boek ik de vlucht nadat ik de Pass heb aangekocht? Kan dit via Flysn.be, telefonisch via het Customer Contact Centre of enkel op de luchthaven zelf (SN Ticketbalie)? Dit staat niet op de website van SNBA beschreven, vandaar dat ik het even vraag... (er staat enkel hoe je de Pass kan aankopen).
Alvast bedankt.
Minos
Vraagje over SN Brussels Airlines Youth Discovery Pass
Moderator: Latest news team
Ik denk dat je zoeizo via de telefoon en via de balie op de luchthaven kunt boeken. Ik weet niet of er op de internet pagina een optie available is.
Het beste wat je eens kan doen is naar SN zelf bellen en zij zullen je hierover informeren. Vreemd eigenlijk dat ze dat nog niet gedaan hebben op het moment dat je de discovery pass hebt gekocht. Ik vind dat ze hier toch alle mogelijke boeking opties zouden moeten vermelden aan jou, als je het koopt.
Het beste wat je eens kan doen is naar SN zelf bellen en zij zullen je hierover informeren. Vreemd eigenlijk dat ze dat nog niet gedaan hebben op het moment dat je de discovery pass hebt gekocht. Ik vind dat ze hier toch alle mogelijke boeking opties zouden moeten vermelden aan jou, als je het koopt.
Antwoord van SNBA
Ik heb gisterennacht mijn vraag tevens naar SNBA doorgemaild en vanmorgen om 9 uur zat het antwoord al in mijn e-mailbox (snelle service zoals we gewend zijn van SNBA én dit op zondag!).
ANTWOORD: "Je kan je andere reservaties doen bij het call center tel 070/35.11.11. of aan de balie op de luchthaven bij SN Brussels Airlines of indien je je youth discovery pass hebt aangekocht bij een reisagentschap."
Maw. het gaat niet via flysn.be (zou wel leuk zijn moest dit in de toekomst mogelijk worden).
Ik had hen ook gevraagd of ze dit kunnen opnemen op hun website en ze zouden het doorgeven aan de webmaster van flysn.be. Dus met wat goede wil vinden we deze informatie binnenkort mooi terug op hun site.
Minos
ANTWOORD: "Je kan je andere reservaties doen bij het call center tel 070/35.11.11. of aan de balie op de luchthaven bij SN Brussels Airlines of indien je je youth discovery pass hebt aangekocht bij een reisagentschap."
Maw. het gaat niet via flysn.be (zou wel leuk zijn moest dit in de toekomst mogelijk worden).
Ik had hen ook gevraagd of ze dit kunnen opnemen op hun website en ze zouden het doorgeven aan de webmaster van flysn.be. Dus met wat goede wil vinden we deze informatie binnenkort mooi terug op hun site.
Minos