Ergens in lang vervlogen tijden ben ik al eens op deze forums geweest, via de link in Luchtzak's profile op A.net.
Misschien wat meer over mezelf,
Ik ben geïnteresseerd in de luchtvaart, maar echter niet in die mate dat ik een echte "spotter" genoemd kan worden. Vliegen heb ik ook nog niet alteveel gedaan in vergelijking met velen hier ("amper" 7 keer). Ik volg echter wel dagelijks de forums van airliners.net, en dit reeds gedurende zo'n 2-tal jaar. (ben echter geen lid).
Waar ik me aan erger op Airliners.net zijn de constante "A vs B" threads, waarbij mensen om de een of andere reden telkens het feit moeten aanhalen dat de A380 te zwaar is, of Airbus financiering zou krijgen voor het ontwerpen van de A350... ik hoop (nee ben er eigenlijk zeker van)dat deze threads hier in de minderheid zijn...
Ik ben echter geen expliciete "Airbus-fan", ik ben evengoed fan van enkele Boeings (zo is de 747 een prachtig vliegtuig, de 727 ook). Ik ben dus veeleer onpartijdig. Enkele vliegtuigen die bovenaan mijn lijstje staan zijn de "Mad Dog" MD80, de 727, de A340-600 en de TriStar.
Als afsluiter misschien nog wat meer over mezelf; ik ben 20, student, en woonachtig in de regio Aalst.
En hoe ik op dit forum gekomen ben? Via de post van Luchtzak op A.net om stemmen te ronselen voor de actie bij Virgin...
Mijn stempagina:
http://tuur.wilnaarvalencia.com/ 8)
edit- for the english-speakers here;
Hi, I'm new on this forum... I've been interested in aviation for quite some time now, and regularly visit "Airliners.net". (and this magnificient site too now of course)
I'm 20 years old, and live in Belgium (as you probably guessed by all that dutch text above)
I'm sorry that I posted the above post in dutch. I promise that I'll try to stick to english from now on, since it seems most of the people speak english here