Snel in dienst bij Securair, veiligheidsfirma op Zaventem.

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
SN30952

Snel in dienst bij Securair, veiligheidsfirma op Zaventem.

Post by SN30952 »

"Betere controle personeel op Zaventem"
di 06:28 u. bron: vrtnieuws.net & ... VTM

De ministers Dewael en Onkelinx werken aan een strengere controle voor het personeel van de luchthaven van Zaventem. Aanleiding is een reportage van VTM, waarin een journalist erin slaagt een nepbom binnen te smokkelen.

De man solliciteerde begin dit jaar bij Securair, een veiligheidsfirma op Zaventem. Hij verzon referenties, maar werd toch, en snel, in dienst genomen.

Volgens Biac betekende de journalist op geen enkel moment een gevaar voor de luchthaven.
Volgens minister Dewael heeft de firma niet volgens de regels gewerkt. Minister van Mobiliteit Landuyt wil controleren of alle bedrijven op de luchthaven de regels volgen.

Ozzie1969
Location: Brugge, Flanders + Annan, Scotland + Ormoc,Philippines

Re: Snel in dienst bij Securair, veiligheidsfirma op Zavent

Post by Ozzie1969 »

Laten de Belgische ministers nu al hun beleid bepalen door een VTM-programma? Als het dan toch zo nodig is om in te grijpen, waarom heeft de bevoegde minister dat dan niet eerder gedaan? Volgens mij kennen zowel Dewael als Onckelinx geen bal van de luchtvaartsector.

SN30952

Post by SN30952 »

Ozzie1969 wrote: geen bal
Zegt ge Ozzie! Nog geen soepap van de bal. (Ze weten nog niet eens hoe de lucht erin of eruit kan!)
Let wel, ze zijn al met drie om hun gedacht te zeggen. En met Landuyt kan het nog lachen worden... herinner je 1 April LL. :lol:
En waarschijnlijk is landsverdediging in het buitenland, anders was hij er ook met zijn licht komen bij staan.

Ik zou niet in de schoenen van die recruiter van Securair willen staan.
Daar zal waarschijnlijk SNEL een andere in dienst gaan komen in die functie...

Want het zal wel die recruiter zijn die de trap in onderrug gaat krijgen...

JetB

Post by JetB »

Het zijn de agenten op de vloer die het moeten ontgelden.....

Opmerkingen als : "En, ....geen bom tussen uw bookes ?" zijn schering en inslag :pukey:

SN30952

Euh...

Post by SN30952 »

BobClaes wrote:Opmerkingen als : "En, ....geen bom tussen uw bookes ?" zijn schering en inslag :pukey:
t' Schijnt dat ze Tom Jones hebben tegengehouden: Sexbom, Sexbom!
http://www.angelfire.com/ky/jenngeo/Sexbomb.mid :lol:

vliegtuigfreak

Post by vliegtuigfreak »

Wow, weet je wat ik nu op VTM 7 uur nieuws hoor. Dat die f****** ministers Securair een boete van 25000€ kunnen opleggen. Omdat ze hun personeel niet goed controleren :censored:

Ik vind het allemaal ZEER overdreven. Ze zouden beter die VTM journalist de bak in draaien.

Greetingzz
Sonny :wink:

luchtzak

Post by luchtzak »

Misschien ook nog ff zeggen dat er hier al een topic over is: https://www.aviation24.be/postt6158.html weliswaar niet in het Nederlands.

sn26567

Post by sn26567 »

Ozzie1969 wrote: Volgens mij kennen zowel Dewael als Onckelinx geen bal van de luchtvaartsector.
Nooit horen spreken van de Onkelinx route (opvolger van de Chabert route...). Ja dat was voor het Anciaux plan! Maar die kent er evenmin van.
André
ex Sabena #26567

airbuske

Post by airbuske »

vliegtuigfreak wrote:Wow, weet je wat ik nu op VTM 7 uur nieuws hoor. Dat die f****** ministers Securair een boete van 25000€ kunnen opleggen. Omdat ze hun personeel niet goed controleren :censored:

Ik vind het allemaal ZEER overdreven. Ze zouden beter die VTM journalist de bak in draaien.

Greetingzz
Sonny :wink:
Ik dacht dat ik gehoord had dat de staatsveiligheid de mensen van Securair zou (moeten) screenen? Wie is er dan in fout ??
Ministers willen weer hun eigen weer veilig stellen! Typisch Belgisch !

Airbuske :)

Post Reply