Snel in dienst bij Securair, veiligheidsfirma op Zaventem.
Moderator: Latest news team
Snel in dienst bij Securair, veiligheidsfirma op Zaventem.
"Betere controle personeel op Zaventem"
di 06:28 u. bron: vrtnieuws.net & ... VTM
De ministers Dewael en Onkelinx werken aan een strengere controle voor het personeel van de luchthaven van Zaventem. Aanleiding is een reportage van VTM, waarin een journalist erin slaagt een nepbom binnen te smokkelen.
De man solliciteerde begin dit jaar bij Securair, een veiligheidsfirma op Zaventem. Hij verzon referenties, maar werd toch, en snel, in dienst genomen.
Volgens Biac betekende de journalist op geen enkel moment een gevaar voor de luchthaven.
Volgens minister Dewael heeft de firma niet volgens de regels gewerkt. Minister van Mobiliteit Landuyt wil controleren of alle bedrijven op de luchthaven de regels volgen.
di 06:28 u. bron: vrtnieuws.net & ... VTM
De ministers Dewael en Onkelinx werken aan een strengere controle voor het personeel van de luchthaven van Zaventem. Aanleiding is een reportage van VTM, waarin een journalist erin slaagt een nepbom binnen te smokkelen.
De man solliciteerde begin dit jaar bij Securair, een veiligheidsfirma op Zaventem. Hij verzon referenties, maar werd toch, en snel, in dienst genomen.
Volgens Biac betekende de journalist op geen enkel moment een gevaar voor de luchthaven.
Volgens minister Dewael heeft de firma niet volgens de regels gewerkt. Minister van Mobiliteit Landuyt wil controleren of alle bedrijven op de luchthaven de regels volgen.
- Ozzie1969
- Location: Brugge, Flanders + Annan, Scotland + Ormoc,Philippines
Re: Snel in dienst bij Securair, veiligheidsfirma op Zavent
Laten de Belgische ministers nu al hun beleid bepalen door een VTM-programma? Als het dan toch zo nodig is om in te grijpen, waarom heeft de bevoegde minister dat dan niet eerder gedaan? Volgens mij kennen zowel Dewael als Onckelinx geen bal van de luchtvaartsector.
Zegt ge Ozzie! Nog geen soepap van de bal. (Ze weten nog niet eens hoe de lucht erin of eruit kan!)Ozzie1969 wrote: geen bal
Let wel, ze zijn al met drie om hun gedacht te zeggen. En met Landuyt kan het nog lachen worden... herinner je 1 April LL.

En waarschijnlijk is landsverdediging in het buitenland, anders was hij er ook met zijn licht komen bij staan.
Ik zou niet in de schoenen van die recruiter van Securair willen staan.
Daar zal waarschijnlijk SNEL een andere in dienst gaan komen in die functie...
Want het zal wel die recruiter zijn die de trap in onderrug gaat krijgen...
Euh...
t' Schijnt dat ze Tom Jones hebben tegengehouden: Sexbom, Sexbom!BobClaes wrote:Opmerkingen als : "En, ....geen bom tussen uw bookes ?" zijn schering en inslag :pukey:
http://www.angelfire.com/ky/jenngeo/Sexbomb.mid

-
Misschien ook nog ff zeggen dat er hier al een topic over is: https://www.aviation24.be/postt6158.html weliswaar niet in het Nederlands.
Nooit horen spreken van de Onkelinx route (opvolger van de Chabert route...). Ja dat was voor het Anciaux plan! Maar die kent er evenmin van.Ozzie1969 wrote: Volgens mij kennen zowel Dewael als Onckelinx geen bal van de luchtvaartsector.
André
ex Sabena #26567
ex Sabena #26567
Ik dacht dat ik gehoord had dat de staatsveiligheid de mensen van Securair zou (moeten) screenen? Wie is er dan in fout ??vliegtuigfreak wrote:Wow, weet je wat ik nu op VTM 7 uur nieuws hoor. Dat die f****** ministers Securair een boete van 25000€ kunnen opleggen. Omdat ze hun personeel niet goed controleren :censored:
Ik vind het allemaal ZEER overdreven. Ze zouden beter die VTM journalist de bak in draaien.
Greetingzz
Sonny
Ministers willen weer hun eigen weer veilig stellen! Typisch Belgisch !
Airbuske