Belgian Air Force c-119

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
slipsnifter

Belgian Air Force c-119

Post by slipsnifter »

hoi ik ben koen ceulemans, door mijn pa ben ik in contact gekomen met een belgische c-119 flyong boxcar. Hij zelf was vroeger tecnieker op C-119 en op Pembroke. Ik ben nu op zoek naar alle mogelijke informatie over C-119. Ik heb reeds hier en daar foto's gevonden maar spijtig genoeg niet van alle 46. Alle informatie of plaatsen waar ik informatie kan vinden zijn welkom. Bedankt.

liebensd

Post by liebensd »

Hallo Slipsniffer,

Welkom bij Luchtzak.
Ik weet zelf niet veel van de C119. Maar als ik mij niet vergis moet er op de 15de wing een museum zijn, misschien kan je met hen contact opnemen.

Groeten,

Dave

SAB-OM

Post by SAB-OM »

idd - aan de overkant van de MIL op Melsbroek staat zelfs nog eentje - er is ook een zeer mooi museum waar o.a. heelwat prachtige foto's te zien zijn (en het bier is er ook lekker ;-)

het is toegankelijk voor het publiek - heb wel geen idee van openingsuren en eventueel afspraken... mss aan de poort even informeren ...

slipsnifter

Museum 15e Wing

Post by slipsnifter »

sorry, needed to delete this reply

Post Reply