TNT naar Maastricht?????

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
V-Bird

TNT naar Maastricht?????

Post by V-Bird »

Maastricht, van onze verslaggever,

TPG post, de Nederlandse posterijen ( die 100% eigenaar is van TNT ) zijn zich aan het bedenken op de vliegtechnische operaties te verplaatsen van Liege-Bierset naar Maastricht Aachen Airport.

Sinds dat TNT volledig in onze handen is willen wij de maatschappij een base geven in Nederland, het liefst zo zuidelijk mogelijk, zodat alle medewerkers die de Belgische nationaliteit dragen bij ons kunnen blijven werken.

Nu Maastricht Aachen Airport een rechtzaak tegen de nederlandse staat ( de Nederlandse staat heeft de verkeerde vergunning afgegeven )heeft gewonnen, mag het het luchthaven terrein opnieuw inrichten, waarbij er een terminal zal verschijnen aan de andere zijde van de startbaan, maar ook zullen de cargo-bedrijven opnieuw worden ingericht en uit gebreid, een betere timing kunnen we niet hebben!

Op de luchthaven Maastricht zijn al diverse ( internationale cargo )bedrijven gevestigd of hebben er een department, zoals Royal Jordanian, Iberia, CargoLux, Kalita, Atlas air, MNG, HollandExel, V-Bird en andere.

Bovendien als onze grootste europese concurent ( DHL, red ) naar Liege komt, willen wij dus echt onze afdeling daar weg hebben.

©Economie&Limburg

AN124

Post by AN124 »

Zou natuurlijk wel geweldig zijn als TNT naar MST zou komen.

Echter we moeten reeël blijven. MST is maar open van 6:00 tot 23:00 en laat TNT nu net het grootste deel van haar vluchten in de nachtelijke uren uitvoeren. Op MST kunnen ze dan niet terecht.
Alleen het verkeer dat overdag plaats vind zou eventueel naar MST kunnen komen.

Neemt uiteraard niet weg dat ik het niet erg zou vinden als TNT naar MST gaat komen.

Groetjes
Yvo

V-Bird

re

Post by V-Bird »

Dat was ik me ook al af aan het vragen, maar dat vermeld het verhaal niet.

we zullen zien, die oranje a300 mogen zo vaak komen als ze willen!

Buzz

Post by Buzz »

Ik weet niet vanwaar je dit atikel hebt, maar ik geloof er niets van. Alleen al de manier waarop het geschreven is.... Dat is geen krantenstijl, maar lijkt net of iemand het op vijf minuten uit zijn duim heeft gezogen.
Ook is het argument "Sinds dat TNT volledig in onze handen is willen wij de maatschappij een base geven in Nederland," volslagen belachelijk, tenzij we vijftig jaar terug in de tijd zijn gegaan met staatsbedrijven die niet aan winst maken denken, maar aan de staat....
Als dit argument klop verhuist KLM zo snel mogelijik naar CDG...
Ook het feit dat het sluitingsuur er nog niet eens in vermeld staat doet me vermoeden dat een of andere MST-fan even een roddeltje de wereld in wou sturen...
Sinds wanneer gaat een bedrijf trouwens lopen als een concurrent naast hem wil komen zaken doen? Zeker als deze concurrent al herhaalde keren heeft te kennen gegeven dat die plaats geen optie is...

Conclusie: controleer je nieuws voor je het post, roddels zijn er al genoeg in de wereld

V-Bird

re

Post by V-Bird »

Ik geef je helemaal gelijk, maar het stond er toch echt.
Krantenstijl blijf ik buiten, maar idd dat van de sluitingstijd op mst en dat van "nu het van ons is " vind ik dus ook heel raar.Daarnaast heeft tnt bewust gekozen voor liege-Bierset dus het is helemaal raar Economie&Limburg is een bijlage wat ik geloof 6X per jaar wordt bijgesloten bij onze krant met allerlei korte stukjes over economisch nieuws in de regio, en daar stond het dus echt in!

Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de redactie van economie&limburg en naar luchtvaartnieuws.nl om het bericht te controlleren. I keep you in touch!

Post Reply