jef
Wanneer gaat men BA verplichten van te stoppen met vluchten op de risico landen? Wanneer gaat Zaventhem maatregelen nemen en koorts meten, wanneer gaat de regering maatregelen verplicht opleggen? Wanneer?
Bergliefhebber
Kan de verantwoordelijke minister voor Verkeer, Transport Brussels Airlines eens niet tot de orde roepen: stoppen met naar ginder te vliegen of anders licentie kwijt. Punt gedaan. Maar ja, het is een publiek geheim dat B.A. . op de rand van het bankroet staat.
kelwau
Ik begrijp niet dat er blijft gevlogen worden op landen waar reeds ebola werd vastgesteld
Billie01
Natuurlijk doet Belgie weer niets. Ten tijde van Tsernobyl was hier ook alles ok. Ons Miet wou ook paniek vermijden.
2 possibilities:Yorgi Frankiev
Ik vind Ebola een bedreiging maar een epidemie is hier uitgesloten. Met andere woorden: de impact van een griep is groter voor de bevolking. Ik stel voor de passagiersvluchten van en naar Afrika stop te zetten, quarantaine in te stellen, hulp te bieden waar nodig en verder de patiënten laten uitzieken.
Either the whole world is crazy and stupid to panick for this small and innocent disease that has killed more people than 9/11 in less than 6 months,
OR
Belgian politicians, SN management, SN crews who accept to fly there, and some Luchtzak members are not in touch with reality.
With no end in sight, and exponential growth of cases already started, which one is it?