Spotterstrip naar Menorca (met foto's).

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
Airborne

Spotterstrip naar Menorca (met foto's).

Post by Airborne »

Hi,

De voorbije zomervakantie ben ik naar Menorca geweest. Het was een reis vol zon, zee en se. nee, nee vliegtuigen! Hier zijn enkele foto's ...

Mijn vader en ik.

Ons vliegtuig, OO-SBX, geparkeerd op het tarmac van Mahon, de luchthaven van Menorca. De bemanning (inclusief de piloot) poseerde met veel plezier voor deze foto.

G-BYAD Britannia Airways Boeing 757-200
Deze schoonheid stond naast ons.

Ons hotel Mar de Menorca lag op slechts 4 km van de luchthaven. Bovendien verhuurden ze er gratis fietsen. Een Airport Tour per fiets kon dus niet uitblijven. Soms was het wel trappen geblazen want de luchthaven ligt 90 m boven de zeespiegel!

G-OOAU Air 2000 Airbus A320-200

G-MONJ Monarch Airlines Boeing 757-200

G-OGBD British Airways Boeing 737-300

De "Inspire" van Thomas Cook bracht ons terug naar Brussel.

Greetzzz,
Kristof :wink:
Last edited by Airborne on 03 Apr 2004, 14:08, edited 1 time in total.

Vonsmalhausen

Post by Vonsmalhausen »

aardig verslag van een leuke vakantie.
ik vind het ook prettig als er wat "animatie" voorzien is dicht bij het hotel :lol:

Avro

Post by Avro »

Dit zijn allemaal heel leuke foto's :)

BTW ben je ook soms naar het strand geweest, of was je altijd rond het luchthaaven te vinden ;) ;)

Ciao
Chris
8)

Airborne

Post by Airborne »

Avro wrote:BTW ben je ook soms naar het strand geweest, of was je altijd rond het luchthaaven te vinden :wink: :wink:
Ja, je kent dat, hé? 13 dagen luchthaven en 1 dag strand :wink: .

Greetzzz,

Hasjie

Post by Hasjie »

airborne, zeer mooie fotos man
ik hoop dat je nog een paar keer op vakantie gaat :wink:

Grtzzz
Thomas :twisted:

sn26567

Post by sn26567 »

Mooi verhaal!

Maar om het perfekt te maken moest je dat verhaal in 't engels publiceren, onder "Airline experiences". Dan had iedereen het kunnen lezen.
André
ex Sabena #26567

sab319
Location: Mortsel, antwerp, Flanders, Belgium, Europe, Earth, Milky way

Post by sab319 »

Hee, maar das toevallig, In de zomer ben ik ook naar Menorca op vakantie geweest! Wij logeerden ook in hotel mar de Menorca! Alleen heb ik niet zoveel naar de luchthaven gaan spotten, mar ik heb wel veel van het eiland gezien, we hadden deelgenomen aan de eilandtour de jetair hostess Ann had speciaal haar vrije dag ervoor opgeoffert!

Echt een onvergetelijke vakantie.

P.S.: wanneeer ben jij gegaan?

Airborne

Post by Airborne »

Hey guys,
Bedankt voor jullie reactie :wink: .
Hasjie wrote:ik hoop dat je nog een paar keer op vakantie gaat :wink:
Dit jaar ga ik op vakantie naar Barcelona. Daar zal het iets drukker zijn dan in Menorca. Plezier gegarandeerd :wink: .
sn26567 wrote:Maar om het perfekt te maken moest je dat verhaal in 't engels publiceren, onder "Airline experiences". Dan had iedereen het kunnen lezen.
I know, maar ik weet niet hoe ik dit allemaal in het Engels moet zeggen :oops: .
sab319 wrote:Hee, maar das toevallig, In de zomer ben ik ook naar Menorca op vakantie geweest! Wij logeerden ook in hotel mar de Menorca! Alleen heb ik niet zoveel naar de luchthaven gaan spotten, mar ik heb wel veel van het eiland gezien, we hadden deelgenomen aan de eilandtour de jetair hostess Ann had speciaal haar vrije dag ervoor opgeoffert!

Echt een onvergetelijke vakantie.

P.S.: wanneeer ben jij gegaan?
Ja, dat is heel toevallig. Wij hadden toen ook Jetair-hostess Ann maar hebben toen niet deelgenomen aan de eilandtour.
Wij zijn geweest van za 19/07 tot do 31/07. Dit waren onze vluchten:
06:00 am SLR6635 BRU-MAH via IBZ (met OO-SBX)
09:10 am FQ9295 MAH-BRU (met OO-TCE)
De wereld is toch klein hé? :wink:

Greetzzz,

sab319
Location: Mortsel, antwerp, Flanders, Belgium, Europe, Earth, Milky way

Post by sab319 »

Wij waren de eerste 2 weken geweest. We vlogen op een donderdag. Onze vluchten waren FQ9294 en terug FQ9295 alletwee met OO-TCH.
Hier is mijn rapport https://www.aviation24.be/postlite3655-.html

NicoD

Post by NicoD »

Hey Airborne,

Idd, hele leuke foto's! Ik ben benieuwd naar je verslag van Barcelona ... :cheers:

NicoD :wave:

Post Reply