Reg wanted
Moderator: Latest news team
Reg wanted
Misschien wat vroeg maar weet er iemand de reg.voor de vlucht BRU-RHO op 21/7 ? (thomas cook)
Marc
- HQ_BRU_Lover
Re: Reg wanted
Dat is nog wat vroeg denk ik, zal bekend zijn een 3 à 4-tal dagen op voorhand...
- cathay belgium
waarom niet,anderen hier hopen op een go-around,zij krgen er twee! en hopen mediabelangstelling..
zou er direct voor tekenen, btw.. 757 is zeldzamer aan het worden en die 737 ben je mss,wss al beu gevlogen niet
grtz lol cxb
zou er direct voor tekenen, btw.. 757 is zeldzamer aan het worden en die 737 ben je mss,wss al beu gevlogen niet
grtz lol cxb
New types flown 2024 : DO228, A338 , PC6
Ja ik was er maar mee aan het lachen hoor,757 heb ik inderdaad nog niet gehad en ben de airbussen en 737's nog wel niet echt beu maar heb ze nu toch al genoeg gezien..cathay belgium wrote:waarom niet,anderen hier hopen op een go-around,zij krgen er twee! en hopen mediabelangstelling..
grtz lol cxb
Marc
Hopefully your flight to RHO yesterday was a bit ok... 
Wim,Wim@TCAB wrote:Hopefully your flight to RHO yesterday was a bit ok...
Yes it was a pretty smooth flight,except above greece we had a bit turbulence..but i know what you mean
I had "plop" everytime since i fly again with tc..
Marc
Jup, I know, since I was in front of the planeSpotterke wrote:Wim,Wim@TCAB wrote:Hopefully your flight to RHO yesterday was a bit ok...
Yes it was a pretty smooth flight,except above greece we had a bit turbulence..but i know what you mean