Alcohol checks???

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
AirDupont

Alcohol checks???

Post by AirDupont »

Wie van jullie die crew is heeft al breathalizer tests moeten ondergaan voor de vlucht?? Toen ik bij QR werkte gebeurde dat meerdere keren per week.Een aantal mensen zijn daarbij toch tegen de lamp gelopen. Ik vind dit zeer goed vermits wij(crew) toch verantwoordelijk zijn voor alle passagiers aan boord. Nu ik bij ANA vlieg kan ik mijn ogen niet geloven. Moesten de Japanse authoriteiten weten hoeveel crew er hier met een te hoog alcohol percentage vliegt, amaai. Ik vind het niet passen dat de nacht voor de vlucht doorgefeest kan worden. Trieste zaak moet er ooit iets gebeuren met een vlucht indien het te wijten is aan zatte crew.
Hebben jullie al breathalizer tests moeten ondergaan voor de vlucht en wat vinden jullie ervan?

Greetz

terenia

Post by terenia »

Conclusion: never ever fly ANA !

AirDupont

Post by AirDupont »

Bad conclusion, het is enkel de Europese crew van ANA die uitgaat en de meesten onder ons zijn heel bewust ervan dat onze toekomst op het spel staat indien we drinken. Ik bedoel matschappijen zoals United VS,BA, Austrian(!!!!),Northwest, etc.....
Iedereen doet wat hij of zij wil maar ik vind het maar riskant. Moest ik weten dat ik met zatte crew op het vliegtuig moet stappen dan blijf ik aan grond. Zeker dan nog cockpit crew.

Greetz

Jense

Post by Jense »

AirDupont wrote:Bad conclusion, het is enkel de Europese crew van ANA die uitgaat en de meesten onder ons zijn heel bewust ervan dat onze toekomst op het spel staat indien we drinken. Ik bedoel matschappijen zoals United VS,BA, Austrian(!!!!),Northwest, etc.....
Iedereen doet wat hij of zij wil maar ik vind het maar riskant. Moest ik weten dat ik met zatte crew op het vliegtuig moet stappen dan blijf ik aan grond. Zeker dan nog cockpit crew.

Greetz
8O Dronken crews? How is it possble? Bij mij: kom uw C4 maar halen.

greettzzz

AirDupont

Post by AirDupont »

Soms heb ik echt zin om de aviation authorities te informeren hierover. Feesten geen probleem, maar zuipen das een ander zaak. De Oostenrijkers zijn hier nog de besten in.

Post Reply