Posters / gadgets

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
topflipke

Posters / gadgets

Post by topflipke »

Ik heb al gemaild naar verschillende maatschappijen enz., maar zonder resultaat, dus vraag ik het hier maar! Bestaan er ook posters van toestellen van Virgin Express, Thomas Cook of SN Brussels? Zo ja, hoe kan ik die bekomen?

Greetz , thx

topflipke :)

JetB

Post by JetB »

Van een Virgin toestel bestaat een poster, heeft er ééntje heel lang op mijn kantoor gehangen.
Helaas heb ik die niet meer. Reisagenten hebben die posters een aantal jaren geleden toegestuurd gekregen.
Ga een keer vragen bij Connections, daar kan je er misschien nog ééntje krijgen.

topflipke

thx

Post by topflipke »

BoBClaes, bedankt om me al op weg te zetten...

Flying_Dutchman

Post by Flying_Dutchman »

Ga eens een keer naar een luchtvaartbeurs. :)
Ik weet in ieder geval dat de volgende luchtvaartbeurs in Nederland, in het aviodrome in Lelystad is, op 10 en 11 april a.s. :wink:

vflies

Post by vflies »

Virgin stand in auto salon in BRU (vorige week) en in vakantie salon in A'pen geven posters, stickers, enz weg.
Allemaal gratis! :)

VFlies

OO-SBZ

Re: Posters / gadgets

Post by OO-SBZ »

topflipke wrote:Ik heb al gemaild naar verschillende maatschappijen enz., maar zonder resultaat, dus vraag ik het hier maar! Bestaan er ook posters van toestellen van Virgin Express, Thomas Cook of SN Brussels? Zo ja, hoe kan ik die bekomen?

Greetz , thx

topflipke :)
Topflipke ik heb SNBA gemaild en een zeer spoedig antwoord gekregen :wink:
SN Brussels Airlines
Liesbeth Andries
Customer Relations Officer
The Corporate Village
Da Vincilaan 9, box E 3.3
1935 Zaventem
Belgium
phone : +32 (0)2 723 82 53
fax : +32 (0)2 723 81 10
e-mail :landries@brusselsairlines.com
www.flySN.com
Heel wat artikels zijn beschikbaar maar je moet ze aan hun hoofdzetel gaan halen...

Groetjes

BeN :idea:

topflipke

Post by topflipke »

bedankt voor jullie nuttige informatie! Nu kan ik aan de slag! Groetjes, Filip

Viezevis

Post by Viezevis »

Ik heb hier een reclameposter liggen van virgin Express met een 737 (denk -400) erop dus ze bestaan wel degelijk ;-)
Anders kan je misschien eens kijken op airliners.net ofzo? naar mijn weten kun je daar fotos vanop de site op posterformaat laten afdrukken en opsturen

L-1011

Post by L-1011 »

Viezevis wrote: Anders kan je misschien eens kijken op airliners.net ofzo? naar mijn weten kun je daar fotos vanop de site op posterformaat laten afdrukken en opsturen
Maar hoe duur kan zo'n poster zijn :?:

ciao,
TriStar :)

Post Reply