Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)
Ik heb al gemaild naar verschillende maatschappijen enz., maar zonder resultaat, dus vraag ik het hier maar! Bestaan er ook posters van toestellen van Virgin Express, Thomas Cook of SN Brussels? Zo ja, hoe kan ik die bekomen?
Van een Virgin toestel bestaat een poster, heeft er ééntje heel lang op mijn kantoor gehangen.
Helaas heb ik die niet meer. Reisagenten hebben die posters een aantal jaren geleden toegestuurd gekregen.
Ga een keer vragen bij Connections, daar kan je er misschien nog ééntje krijgen.
Ga eens een keer naar een luchtvaartbeurs.
Ik weet in ieder geval dat de volgende luchtvaartbeurs in Nederland, in het aviodrome in Lelystad is, op 10 en 11 april a.s.
topflipke wrote:Ik heb al gemaild naar verschillende maatschappijen enz., maar zonder resultaat, dus vraag ik het hier maar! Bestaan er ook posters van toestellen van Virgin Express, Thomas Cook of SN Brussels? Zo ja, hoe kan ik die bekomen?
Greetz , thx
topflipke
Topflipke ik heb SNBA gemaild en een zeer spoedig antwoord gekregen
SN Brussels Airlines
Liesbeth Andries
Customer Relations Officer
The Corporate Village
Da Vincilaan 9, box E 3.3
1935 Zaventem
Belgium
phone : +32 (0)2 723 82 53
fax : +32 (0)2 723 81 10
e-mail :landries@brusselsairlines.com www.flySN.com
Heel wat artikels zijn beschikbaar maar je moet ze aan hun hoofdzetel gaan halen...
Ik heb hier een reclameposter liggen van virgin Express met een 737 (denk -400) erop dus ze bestaan wel degelijk
Anders kan je misschien eens kijken op airliners.net ofzo? naar mijn weten kun je daar fotos vanop de site op posterformaat laten afdrukken en opsturen
Viezevis wrote:
Anders kan je misschien eens kijken op airliners.net ofzo? naar mijn weten kun je daar fotos vanop de site op posterformaat laten afdrukken en opsturen