Beste plaatsen A320 thomas cook?
Moderator: Latest news team
Beste plaatsen A320 thomas cook?
Allen,
Op 25 juli vertrek ik naar rhodos op vakantie met thomas cook.Nu kan je daar ook je plaatsen boeken zoals bij JAF.Welke zijn de beste plaatsen in de 320 ??
Thx
Op 25 juli vertrek ik naar rhodos op vakantie met thomas cook.Nu kan je daar ook je plaatsen boeken zoals bij JAF.Welke zijn de beste plaatsen in de 320 ??
Thx
Marc
-
skydreamer
Re: Beste plaatsen A320 thomas cook?
HALLO,
rij 13 zetes ABC DEF zijn THE BEST . DAT IS DE NOODUITGANG.
BRGS
rij 13 zetes ABC DEF zijn THE BEST . DAT IS DE NOODUITGANG.
BRGS
-
andorra-airport
Row 13 is the best, yes. But I do not know if you are able to book that. See this : http://www.seatguru.com/airlines/Thomas ... s_A320.php
Ja,ok qua beenruimte zijn dit zeker geen slechte plaatsen.Maar dan zit je pal op de wing en kan je niet echt naar beneden kijken denk ik...Wil nog wel iets kunnen zien...
Marc
-
andorra-airport
Ah had dat eerder gezegd. Met een goed uitzicht zou ik zo +/- rij 24 aanraden. Is dan wel dichtbij de toiletten. Anders voor-in? 1-8 , maar daar zal het vast al vol zijn. Succes!
You have the most chance for an empty seat besides you when you pick a seat in the back.
Turbulence is harder in the back, but i like that. Also no wing is obstructing your view!
Turbulence is harder in the back, but i like that. Also no wing is obstructing your view!
@andorra airport,rij 1 tot 8 ga ik zeker in het oog houden.Als het vol zou zitten,dan is het toch al gereserveerd door de reisagentschappen zelf,want de seat bookings gaan pas open op 11 juli(2 weken op voorhand)
Marc
de eerste rijen(meestal 1-2-3) zijn altijd gereserveerd voor de premium pax
en meestal is u zetel al voorgereserveerd door TCW en kan je die niet meer wijzigen aan check-in
(ben niet 100% zeker maar denk dat je voor Emergency exit rows extra moet betalen)
en meestal is u zetel al voorgereserveerd door TCW en kan je die niet meer wijzigen aan check-in
(ben niet 100% zeker maar denk dat je voor Emergency exit rows extra moet betalen)
Persoonlijk probeer ik steeds ofwel zover mogelijk vooraan of zover mogelijk achteraan een raampje te bekomen om een zo goed mogelijk zicht te hebben,uiteraard rekening houdend met de kwaliteit van de zitplaats zoals aangegeven in seatguru.com.
Persoonlijk hou ik ook rekening met de zonnestand tijdens de vlucht.Als je aan een raampje zit langs de zonnekant heb je meestal de minst goede zichtbaarheid of helderheid van het landschap plus de zon die erg kan storen als ze nog laag staat.
Rhodos is vanuit BRU in Z.O. richting,dus zal je 's morgens best rij F nemen en rij A als je 's namiddags vertrekt .Bij terugkeer is het net andersom,aangezien er N.W. richting gevlogen wordt . Dit allemaal als het geen nachtvlucht betreft,maar aangezien de tijdstip, zal dat wel meevallen,niettegenstaande bij helder weer de nachtelijke lichtjes wel voor feeërieke verrassingen kunnen zorgen.
Persoonlijk hou ik ook rekening met de zonnestand tijdens de vlucht.Als je aan een raampje zit langs de zonnekant heb je meestal de minst goede zichtbaarheid of helderheid van het landschap plus de zon die erg kan storen als ze nog laag staat.
Rhodos is vanuit BRU in Z.O. richting,dus zal je 's morgens best rij F nemen en rij A als je 's namiddags vertrekt .Bij terugkeer is het net andersom,aangezien er N.W. richting gevlogen wordt . Dit allemaal als het geen nachtvlucht betreft,maar aangezien de tijdstip, zal dat wel meevallen,niettegenstaande bij helder weer de nachtelijke lichtjes wel voor feeërieke verrassingen kunnen zorgen.