21/10/09 19u15
Brussels Airlines gaat ook voor zijn piloten tijdelijke werkloosheid invoeren. Dat kregen de vakbonden vandaag te horen. Voor de tijdelijke werkloosheid wordt gebruikgemaakt van de sector-cao van het paritair comité 315.02.
Volledig artikel (HLN.be)
Ook tijdelijke werkloosheid voor piloten Brussels Airlines
Moderator: Latest news team
Re: Ook tijdelijke werkloosheid voor piloten Brussels Airlines
ik heb al drie dagen aan mijne rekker in november
.. op zich kan ik er mee leven maar vind het erg dat we niet op voorhand verwittigd zijn en dit gewoon op onze rol zonder boe of ba moeten ontdekken ..
viva jumbolino!
-
Propwash
Het is 'overal' komkommertijd.
Beter tijdelijke werkloosheid, dan definitief aan de dop.
Van insiders hoor ik dat er bij Royal Big Blue (KLM) 'momenteel' zo'n 200 vliegers op overschot zijn.
Beter tijdelijke werkloosheid, dan definitief aan de dop.
Van insiders hoor ik dat er bij Royal Big Blue (KLM) 'momenteel' zo'n 200 vliegers op overschot zijn.
Bij Jetairfly werven ze aan maar dit is dan ook de enigste mtsch die bleef groeien zowel in toestellen als bestemmingen.
Jetairfly is een relatief kleine speler in de grote TUI-group maar zij is zo efficiënt en heeft een degelijk bestuur en is één van de enigste in de TUI-group die winst kan blijven maken.
Jetairfly is een relatief kleine speler in de grote TUI-group maar zij is zo efficiënt en heeft een degelijk bestuur en is één van de enigste in de TUI-group die winst kan blijven maken.