Een van de punten van het Reynders Rapport.

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
SN30952

Een van de punten van het Reynders Rapport.

Post by SN30952 »

De troeven die van België een toegangspoort tot Europa maken - logistiek, transport en distributie - moeten worden gevrijwaard. Er dient dringend een oplossing te komen voor de geluidshinder in en rond Zaventem.

Dat schijnt dus hoog op de agenda te staan.

nilona

Post by nilona »

Dat er een oplossing moet komen is duidelijk voor iedereen.
Ik vraag me af of het alleen maar de indruk is, of dat het echt is dat er de laatste maand lager aangevlogen wordt? Ik woon in Tremelo en heb sterk de indruk dat de vliegtuigen die naar de 25R gaan echt een stuk lager komen dan vroeger...
Wie weet daar meer van af?

Sabena320

Post by Sabena320 »

Er moet geen oplossing komen. Deze "mensen" moeten er maar met leren leven en desnoods verhuizen. Dat ze ergens anders zielig gaan doen.

SN30952

Post by SN30952 »

nilona wrote:Ik woon in Tremelo en heb sterk de indruk dat de vliegtuigen die naar de 25R gaan echt een stuk lager komen dan vroeger...
Wie weet daar meer van af?
Het weer van de laatste tijd?

TWA

Post by TWA »

Nee, het Rock Werchter festival

JAF 23

Post by JAF 23 »

Sabena320 wrote:Er moet geen oplossing komen. Deze "mensen" moeten er maar met leren leven en desnoods verhuizen. Dat ze ergens anders zielig gaan doen.
Inderdaad. Mensen die ergens gaan wonen verkennen toch op zijn minst de buurt. En geef toe, wie weet nu niet waar onze nationale luchthaven ligt. Ik woon zelf vlak onder de aanvliegroute van 25L, en als het mooi weer is stijgen ze op over het huis.

Mensen die klagen over het feit van de nachtvluchten, zijn wel de eersten die 's nachts het vliegtuig nemen naar een van hun charter bestemmingen om toch maar zo vroeg mogelijk toe te komen op de bestemming, en zo laat mogelijk moeten terugkeren.

In het buitenland lachen ze met het hypocriete standpunt van de verschillende gewesten en regeringen, laat staan de verschillende actiegroepen die als paddenstoelen uit de grond schieten.

Het wordt tijd dat er eens deftig opgetreden wordt tegen de tirranie van deze actiegroepen...

Post Reply