De programmamakers zullen het ook wel gemerkt hebben daar ze een 2-tal keer ingezoomd hebben op de rinkelende telefoon terwijl hij daar zat te niksen
Toch geen goed voorbeeld if you ask me
Moderator: Latest news team
Ik werk ook bij l&f en ik herinner me nog goed dat Georges nog een hele week met die pedule heeft zitten spelen. Hij had duidelijk zijn speelgoed gevonden.Novastar wrote:Wat mij vooral opviel is die man van de Lost & Found... het zag er echt naar uit dat die niks beters te doen had dan daar te spelen met die pendule, en ondertussen zelf de telefoon niet opnam.
De programmamakers zullen het ook wel gemerkt hebben daar ze een 2-tal keer ingezoomd hebben op de rinkelende telefoon terwijl hij daar zat te niksen
Toch geen goed voorbeeld if you ask me
"De zielepoot zijn posterke" is van kwaliteit en fotografisch inzicht van zéér hoogwaardige kwaliteit. Ik denk dat de reden waarom "de zielepoot zijn posterke niet mocht laten zien" eerder bij het communautaire dan bij het fotografische gezocht moet worden... Maar tot zover mijn bijdrage over ons koningshuis (de tolerantie omtrent dit onderwerp is vrij gevoelig hier).Robin_Bamps wrote:Tom D'Haenens is een Belgische topfotograaf die instond voor foto's voor onder meer Marlboro, American Airlines, American Express, Arcelor, Jeep, KBC, Mercedes-Benz en jarenlang privéfotograaf was van de Belgische koninklijke familie.
Dat krijg je in de beschrijving van de uitgever (Lannoo) te lezen. Terwijl de zielepoot niet eens zijn posterke mocht laten zien aan de Prins en ook geen foto airside mocht maken bij het boarden... Waarschijnlijk bij het Paleis een even geïrriteerde indruk achtergelaten als bij een deel van de HLZHI kijkers?
Zelf heb ik het boek gekocht. Als luchtvaartliefhebber en sympathisant van Brussels Airport is dit een niet te missen exemplaar. Ik spreek niet over de persoonlijkheid "Tom D'Haenens", maar, wederom, wel over de fotografische kwaliteit en de prestatie. En die is, laten we eerlijk zijn Robin, TOP.Robin_Bamps wrote:En 55 euro voor dat boekske ? Nee bedankt, de enige "emotie" die dat bij me opwekt is verbijstering...
Ik ga verregaand akkoord met uw doordachte analyse, maar wederom: als luchtvaartliefhebber moeten we ons gelukkig prijzen met het feit dat er al achter de schermen gekeken mag worden...Robin_Bamps wrote:Please Johan, red deze langverwachte maar tegelijk zeer zwakke reeks Luchthaven voor het te laat is!
Toch één punt waarbij we het voor 99 % akkoord zijn. Brussels Airport heeft veel meer te bieden dan die tweederangsairline...Robin_Bamps wrote:Sidenote: terwijl in de vorige reeksen regelmatig buitenlandse airlines aan bod kwamen (o.a. Biman en RAM), hebben we tot nu toe (op het missen-intermezzo bij OA na) nog maar enkel SN/VEX in beeld gekregen...
Nochthans is hij een hele sympathieke kerel ! We hebben hem genoeg zien passeren bij ons !Robin_Bamps wrote:Tom D'Haenens is een Belgische topfotograaf die instond voor foto's voor onder meer Marlboro, American Airlines, American Express, Arcelor, Jeep, KBC, Mercedes-Benz en jarenlang privéfotograaf was van de Belgische koninklijke familie.
Dat krijg je in de beschrijving van de uitgever (Lannoo) te lezen. Terwijl de zielepoot niet eens zijn posterke mocht laten zien aan de Prins en ook geen foto airside mocht maken bij het boarden... Waarschijnlijk bij het Paleis een even geïrriteerde indruk achtergelaten als bij een deel van de HLZHI kijkers ?
En 55 euro voor dat boekske ? Nee bedankt, de enige "emotie" die dat bij me opwekt is verbijstering...
Groetjes, Robin Bamps.
Prins Filip is Prins van alle Belgen, dus als Tom D'Haenens nu Vlaming, Brusselaar of Waal is, is mijns inziens nóg minder relevant...Jense wrote:Ik denk dat de reden waarom "de zielepoot zijn posterke niet mocht laten zien" eerder bij het communautaire dan bij het fotografische gezocht moet worden...
Ik vond zijn "présence" nog vrij goed meevallen...ok misschien wat impulsief maar dat zijn we allemaal wel eens neem ik aan? (in of buiten het luchthavengebouw...)Robin_Bamps wrote: PS: Ik heb nooit een uitspraak gedaan over de kwaliteit e.d. van de foto's (heb het boek niet
en het interesseert me ook niet als dusdanig, dus ga ik daarover geen oordeel vellen), maar over de présence van de man in de reeks...
Kom kom, nu ook niet overdrijven hé. 55€ is om te beginnen niet het einde van de wereld voor een mooi fotoboek dat normaal gezien iedereen die iets met luchtvaart temaken heeft zou moeten interesseren.Robin_Bamps wrote:
Dat krijg je in de beschrijving van de uitgever (Lannoo) te lezen. Terwijl de zielepoot niet eens zijn posterke mocht laten zien aan de Prins en ook geen foto airside mocht maken bij het boarden... Waarschijnlijk bij het Paleis een even geïrriteerde indruk achtergelaten als bij een deel van de HLZHI kijkers ?
En 55 euro voor dat boekske ? Nee bedankt, de enige "emotie" die dat bij me opwekt is verbijstering...
Als ik mij het nummer tijdens de aflevering gisteren nog goed kan herinneren, zou dit het volgende moeten zijn: Hans Zimmer - Chevaliers De Sangreal uit de film The Da Vinci Coderut-her wrote:btw, kent er iemand dat liedje dat gebruikt is tijdens de beelden van die helicoptervlucht helemaal op het einde van de uitzending ?
thanks!Benighted wrote:Als ik mij het nummer tijdens de aflevering gisteren nog goed kan herinneren, zou dit het volgende moeten zijn: Hans Zimmer - Chevaliers De Sangreal uit de film The Da Vinci Coderut-her wrote:btw, kent er iemand dat liedje dat gebruikt is tijdens de beelden van die helicoptervlucht helemaal op het einde van de uitzending ?