Er staat dat je een frozen ATPL moet hebben (logisch) met alle extra's bij...maar dan 'geen MCC?'...dat klinkt al mooi, dan denk je oke ze nemen ab initio's aan.First Officer Non Type Rated B737 - 4000 u
Sinds de eerste vlucht in maart 2004 opereert Jetairfly, dochtermaatschappij van TUI Belgium, vanuit Brussel. De Fokker 100, B737-400, B737-800 en B767 zijn de toestellen die operationeel zijn bij Jetairfly.
Vanwege een belangrijke groei is Jetairfly op zoek naar nieuwe piloten. Wil je graag vliegen op verschillende jets (mixed fleet flying), sectoren (short-medium en later ook long haul), vanuit binnen- en buitenland dan bieden we je een unieke carrière.
Ben je in het bezit van Frozen ATPL, valid IR/ME, met (voorkeur) of zonder MCC?
Heb je minimaal 4000 u ervaring op commerciële jets?
Wil je je loopbaan als First Officer verder uitbouwen?
Wil je samen met een dynamisch team stewards en stewardessen, onze passagiers een aangename en veilige vlucht bezorgen?
Reageer dan snel!En Solliciteer online via onze site www.jetaircareer.be
Jetairfly biedt je een uitdagende functie met toekomstperspectief.
http://www.brusselsairport.be/nl/jobs/J ... 3111111121
En het tweede puntje is dan 'heb je min. 4000u op commerciele jet?' Ik snap niet hoe een piloot zonder MCC en zonder TR 4000u op een jet kan gevlogen hebben...Oke, die TR daar bedoelen ze waarschijnlijk mee geen TR op 737 of fokker100. Maar geen MCC? dat vind ik nogal raar...
Graag verduidelijking. Dank u.
Greetz
Alex