Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)
Docuserie over het leven op de luchthaven van Zaventem.
1ste aflevering (reeks 1)
De Virginvlucht naar Spanje staat vertrekkensklaar. Maar de 9-jarige Gaël en z'n ouders ontbreken nog op het appel. Rijkswachter Dirk maakt deel uit van de grenscontrole. Hij speurt naar mensen die met vervalste papieren ons land proberen binnen te komen. Sabena supervisor Laurent begeleidt een vlucht naar Kinshasa. Heel wat Congolezen hebben problemen met overgewicht. De dure rekening voor extra bagagekilo's veroorzaakt een zeer geanimeerde discussie.[/u][/b]
Blijkbaar weten ze bij een meer over de nieuwe naam
ik denk dat je bij de post van SN_fan je gevoel voor humor moet laten werken!!!
sam
sorry, heb helaas niet veel gevoel voor humor. Maar mensen, het zijn dus heruitzendingen, en ze beginnen precies dinsdag 19 mei, rare datum volgens mij ... (www.een.be)
Reeks 2 vond ik nl de boeiendste (en de laatste aflevering ervan ging over het Sabena-faillissement, objectief gezien prachtig didactisch materiaal voor in het archief) maar ben mijn tape ervan kwijt door een defecte videorecorder die de magneetstrip in de tape overtrok...
Robin_Bamps wrote:Wordt zowel reeks 1 als reeks 2 heruitgezonden ?
Reeks 2 vond ik nl de boeiendste (en de laatste aflevering ervan ging over het Sabena-faillissement, objectief gezien prachtig didactisch materiaal voor in het archief) maar ben mijn tape ervan kwijt door een defecte videorecorder die de magneetstrip in de tape overtrok...
Groetjes, Robin Bamps.
Ik geloof dat deze reeks ook verkrijgbaar is op DVD.
In Gent kan je die zelfs lenen bij de bibliotheek.
Atlantis wrote:
Even geduld en wachten tot het najaar wanneer de nieuwe afleveringen starten.
Wanneer de nieuwe reeks op antenne komt, staat nog niet vast, wel dat het niet meer dit jaar zal zijn, maar ten vroegste in 2007. Er wordt immers gefilmd tot in het najaar, daarna moeten de verhaallijnen gekozen worden, het beeld geselecteerd en gemonteerd. Inderdaad, nog even geduld dus...
Airbus_fan wrote:ik hoop dat ze "Redcap Johan" hebben kunnen strikken voor uitleg (prachtig hoe hij vroeger het woord 'bagage' uitsprak )
Gelukkig zijn er in deze zieke wereld nog mensen die hun job zo vol overgave doen. Moest iedereen met deze gedrevenheid werken, ik denk dat de wereld er helemaal anders zou uitzien.
Wie ik ook wel de maks vond was Jimmy (diegene die voor Virgin ging solliciteren) en de, toch wel legendarische ondertussen, Biman-piloot ("only a leak?")!
EBAW_flyer wrote:Ter informatie, in de nieuwe reeks zullen zowel redcap Johan als duanier Ria terug aan bod komen.
Redcap Johan rocks ! Hij is een groot voorbeeld voor mij,
ik hoop dat ik ooit zijn job kan/mag doen ! Tof dat hij zich
bereid vond mee te doen in de nieuwe reeks !
Kaninchen87 wrote:
Hij is/was wel niet echt vriendelijk tegen de mensen he? (denk maar aan de vlucht naar Luxor van Air Belgium die vertraagd was....)
groot gelijk! vriendelijke passagiers moet je vriendelijk behandelen, arrogante passagiers moet je arrogant behandelen!
najah... stressbestendig was ie nu ook nie echt... al bij al toch nen toffe gast, jimmy
groot gelijk! vriendelijke passagiers moet je vriendelijk behandelen, arrogante passagiers moet je arrogant behandelen!
najah... stressbestendig was ie nu ook nie echt... al bij al toch nen toffe gast, jimmy
Ja hij had absoluut gelijk hoor, want dat waren echt irritante mensen
En ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen Soit
En in 2000 was hij maar 19 jaar 8O
Dat is zo oud als ik nu ben...Amaai zijn talen, Frans, Engels, Nederlands, noem maar op, om maar 19 jaar te zijn! En hij heeft het nu toch ver geschopt he (letterlijk en figuurlijk )