Het leven zoals het is: Luchthaven

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
SN_fan

Post by SN_fan »

Van de "een" site

Docuserie over het leven op de luchthaven van Zaventem.
1ste aflevering (reeks 1)
De Virginvlucht naar Spanje staat vertrekkensklaar. Maar de 9-jarige Gaël en z'n ouders ontbreken nog op het appel. Rijkswachter Dirk maakt deel uit van de grenscontrole. Hij speurt naar mensen die met vervalste papieren ons land proberen binnen te komen. Sabena supervisor Laurent begeleidt een vlucht naar Kinshasa. Heel wat Congolezen hebben problemen met overgewicht. De dure rekening voor extra bagagekilo's veroorzaakt een zeer geanimeerde discussie.[/u][/b]

Blijkbaar weten ze bij een meer over de nieuwe naam :D :D :D

blackhawk

Post by blackhawk »

Lees aub de topic, het zijn HERUITZENDINGEN!

SNam

Post by SNam »

euhm...

ik denk dat je bij de post van SN_fan je gevoel voor humor moet laten werken!!!

sam

blackhawk

Post by blackhawk »

SNam wrote:euhm...

ik denk dat je bij de post van SN_fan je gevoel voor humor moet laten werken!!!

sam
sorry, heb helaas niet veel gevoel voor humor. :oops: Maar mensen, het zijn dus heruitzendingen, en ze beginnen precies dinsdag 19 mei, rare datum volgens mij ... (www.een.be)

Robin_Bamps

Post by Robin_Bamps »

Wordt zowel reeks 1 als reeks 2 heruitgezonden ?

Reeks 2 vond ik nl de boeiendste (en de laatste aflevering ervan ging over het Sabena-faillissement, objectief gezien prachtig didactisch materiaal voor in het archief) maar ben mijn tape ervan kwijt door een defecte videorecorder die de magneetstrip in de tape overtrok...

Groetjes, Robin Bamps.

airbuske

Post by airbuske »

Robin_Bamps wrote:Wordt zowel reeks 1 als reeks 2 heruitgezonden ?

Reeks 2 vond ik nl de boeiendste (en de laatste aflevering ervan ging over het Sabena-faillissement, objectief gezien prachtig didactisch materiaal voor in het archief) maar ben mijn tape ervan kwijt door een defecte videorecorder die de magneetstrip in de tape overtrok...

Groetjes, Robin Bamps.
Ik geloof dat deze reeks ook verkrijgbaar is op DVD.
In Gent kan je die zelfs lenen bij de bibliotheek.
Best regards,

Airbuske

Kaninchen87

Post by Kaninchen87 »

.
In Gent kan je die zelfs lenen bij de bibliotheek.
Inderdaad :wink:

Mocht je geïnteresseerd zijn Robin:

Je kan ze natuurlijk ook gewoon kopen, kijk maar hier:

https://www.aviation24.be/postt5124.html

Of eventjes googlen (je vind ze ook bij Kelkoo)

Air2D2

Post by Air2D2 »

Atlantis wrote: Even geduld en wachten tot het najaar wanneer de nieuwe afleveringen starten.
Wanneer de nieuwe reeks op antenne komt, staat nog niet vast, wel dat het niet meer dit jaar zal zijn, maar ten vroegste in 2007. Er wordt immers gefilmd tot in het najaar, daarna moeten de verhaallijnen gekozen worden, het beeld geselecteerd en gemonteerd. Inderdaad, nog even geduld dus...

Kaninchen87

Post by Kaninchen87 »

Wanneer de nieuwe reeks op antenne komt, staat nog niet vast, wel dat het niet meer dit jaar zal zijn, maar ten vroegste in 2007.
Waarschijnlijk zullen ze dan ongeveer rond hetzelfde moment uitgezonden worden als de herhalingen van nu... :?:

sab319
Location: Mortsel, antwerp, Flanders, Belgium, Europe, Earth, Milky way

Post by sab319 »

Niet vergeten, vanavond om 20:05 op een, herhaling van de eerste aflevering van de eerste reeks!

Jense

Post by Jense »

Airbus_fan wrote:ik hoop dat ze "Redcap Johan" hebben kunnen strikken voor uitleg (prachtig hoe hij vroeger het woord 'bagage' uitsprak :lol: )
Gelukkig zijn er in deze zieke wereld nog mensen die hun job zo vol overgave doen. Moest iedereen met deze gedrevenheid werken, ik denk dat de wereld er helemaal anders zou uitzien.

Wie ik ook wel de maks vond was Jimmy (diegene die voor Virgin ging solliciteren) en de, toch wel legendarische ondertussen, Biman-piloot ("only a leak?")!

EBAW_flyer

Post by EBAW_flyer »

Ter informatie, in de nieuwe reeks zullen zowel redcap Johan als duanier Ria terug aan bod komen. :wink:

Robin_Bamps

Post by Robin_Bamps »

EBAW_flyer wrote:Ter informatie, in de nieuwe reeks zullen zowel redcap Johan als duanier Ria terug aan bod komen. :wink:
Redcap Johan rocks ! Hij is een groot voorbeeld voor mij,
ik hoop dat ik ooit zijn job kan/mag doen ! Tof dat hij zich
bereid vond mee te doen in de nieuwe reeks !

Groetjes, Robin.

Bottie

Post by Bottie »

EBAW_flyer wrote:Ter informatie, in de nieuwe reeks zullen zowel redcap Johan als duanier Ria terug aan bod komen. :wink:
Federaal agent/ rijkswachter Dirk niet ? tedju :D

744rules

Post by 744rules »

Jimmy moeten jullie ook missen.

Hij ging zwaar aan het diëten en vliegt nu als cabin crew bij BA long haul
motorcycling : sensation with a twist of the wrist

EBAW_flyer

Post by EBAW_flyer »

Federaal agent/ rijkswachter Dirk niet ? tedju
Weet ik niet, heb gewoon die 2 al met een horde TV-lui achter hen aan door de terminal zien paraderen.

Kaninchen87

Post by Kaninchen87 »

744rules wrote:Jimmy moeten jullie ook missen.

Amaai! Chapeau!

Hij is/was wel niet echt vriendelijk tegen de mensen he? (denk maar aan de vlucht naar Luxor van Air Belgium die vertraagd was....)

Atlantis

Post by Atlantis »

Kaninchen87 wrote:
744rules wrote:Jimmy moeten jullie ook missen.

Amaai! Chapeau!

Hij is/was wel niet echt vriendelijk tegen de mensen he? (denk maar aan de vlucht naar Luxor van Air Belgium die vertraagd was....)
Het feit dat daar een camera was, zal wel meegespeeld hebben. Mensen doen dan altijd anders.

TC-MNE

Post by TC-MNE »

Kaninchen87 wrote:
groot gelijk! vriendelijke passagiers moet je vriendelijk behandelen, arrogante passagiers moet je arrogant behandelen!
najah... stressbestendig was ie nu ook nie echt... al bij al toch nen toffe gast, jimmy :D

Kaninchen87

Post by Kaninchen87 »

groot gelijk! vriendelijke passagiers moet je vriendelijk behandelen, arrogante passagiers moet je arrogant behandelen!
najah... stressbestendig was ie nu ook nie echt... al bij al toch nen toffe gast, jimmy :D
Ja hij had absoluut gelijk hoor, want dat waren echt irritante mensen :?
En ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen :D Soit :)

En in 2000 was hij maar 19 jaar 8O
Dat is zo oud als ik nu ben...Amaai zijn talen, Frans, Engels, Nederlands, noem maar op, om maar 19 jaar te zijn! En hij heeft het nu toch ver geschopt he (letterlijk en figuurlijk :wink:)

Post Reply