Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)
Over een paar maanden vertrekt iemand die ik ken naar San Francisco met UA 951,van 12u10 dacht ik.
Heb effe 2 vraagjes
Heb gezien dat er in Washington een stop is,.Nu is mijn vraag stapt men dan het vliegtuig uit of blijft de pax die naar SFO gaan,gewoon zitten?
Ander vraagje en dat is meer uit nieuws gierigheid.Vanuit Bru vertrekken er dagelijks een 5 tal vluchten naar de states tussen 10u en 12u,van allemaal Amerikaanse maatschappijen.
Nu is mijn vraag,zijn dat dezelfde vliegtuigen die s'morgens rond 8u in Brussel aankomen,of zijn dat andere toestellen?
Het zijn dezelfde toestellen die in Brussel die morgend aankomen en ja je moet in IAD uit het vliegtuig, door de gevreesde Amerikaanse douane en dan terug een vliegtuig op (dit is daarom niet hetzelfde als hetgene waarmee je van Brussel gekomen bent)
Inderdaad , dat is het meest waarschijnlijke. Waarchijnlijk zul je landen , even je bagage nemen en terug moete inchecke , hoogst waarschijnlijk met een ander toestel,
wens je vriend veel plezier in SFO en stuur nog iets om te zeggen of de vlucht ok was
Over een paar maanden vertrekt iemand die ik ken naar San Francisco met UA 951,van 12u10 dacht ik.
Heb effe 2 vraagjes
Heb gezien dat er in Washington een stop is,.Nu is mijn vraag stapt men dan het vliegtuig uit of blijft de pax die naar SFO gaan,gewoon zitten?
Ander vraagje en dat is meer uit nieuws gierigheid.Vanuit Bru vertrekken er dagelijks een 5 tal vluchten naar de states tussen 10u en 12u,van allemaal Amerikaanse maatschappijen.
Nu is mijn vraag,zijn dat dezelfde vliegtuigen die s'morgens rond 8u in Brussel aankomen,of zijn dat andere toestellen?
groetjes en alvast bedankt voor de reply.
Goeie keuze voor UA ! Komt binnen om 7u15 en vertrekt pas om 12u10 ! Is praktisch altijd stipt op tijd ! UA951 BRU-IAD is zowieso een B763, het stuk IAD-SFO varieert : meestal A320 of A319. Wel interessant om weten is dat de vlucht terug SFO - IAD zéér vaak met een B744 gevlogen wordt ! Kijkregelmatig eens op www.flightview.com, het type vliegtuig staat er steeds bij.
Wanneer je vanuit België naar de States reist, moet je altijd op het eerste punt waar je aankomt via de immigratiedienst voor die hele vragenlijst. Daarnaast moet je ook met je koffer van de ene vlucht naar de andere zeulen.
Allemaal veiligheidsmaatregelen van 'Fort America'.
PS: Vergeet niet dat je een elektronisch paspoort nodig hebt voor de States. Dit is niet de Belgische identiteitskaart maar dat boekje. Als het paspoort na 11 september uitgegeven is, dan is het wss wel elektronisch. Je kan dit best nakijken met je gemeentehuis en/of ambassade.
PS2: Bagage naar States = piece concept. Check, in dit geval UA, de bagage policy vooraleer je vertrekt. Excess of oversized bagage kan je duur te staan komen... En 32kg is het absolute maximum - BIAC Policy.
fostro wrote:Wanneer je vanuit België naar de States reist, moet je altijd op het eerste punt waar je aankomt via de immigratiedienst voor die hele vragenlijst. Daarnaast moet je ook met je koffer van de ene vlucht naar de andere zeulen.
Allemaal veiligheidsmaatregelen van 'Fort America'.
PS: Vergeet niet dat je een elektronisch paspoort nodig hebt voor de States. Dit is niet de Belgische identiteitskaart maar dat boekje. Als het paspoort na 11 september uitgegeven is, dan is het wss wel elektronisch. Je kan dit best nakijken met je gemeentehuis en/of ambassade.
PS2: Bagage naar States = piece concept. Check, in dit geval UA, de bagage policy vooraleer je vertrekt. Excess of oversized bagage kan je duur te staan komen... En 32kg is het absolute maximum - BIAC Policy.