luchtcadetten

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

que20

Post by que20 »

TC-MNE wrote:
Airbus_fan wrote:
wij zeggen inderdaad maar wat we gelezen hebben op andere websites en forums,)

Kunne jullie die links eens doorsturen naar de sites en forum waar daar iets over staat geschreven? thx

Zorba

Post by Zorba »

En daar zijt gij het mooiste voorbeeld van, want gij stelt u al vragen vooraleer ge nog maar iets van de cadetten weet.
Zo zou ik het ook niet stellen, heb daar al wat over research over gedaan zenne :P
Als je ASO doet kan dat geen probleem zijn!!
Is TSO met 5u wiskunde ook goed? :P

Succes en ik hoop dat die foute indruk verdwijnt
Ik hoop met u mee, het is nooit leuk als die onterecht is!
Tot hier en verder

Aviationfreak

Post by Aviationfreak »

Moest ge geïnterseerd zijn in de foto's van onze zomerkampen moege maar eke kijken op www.ropraider.be! :D
---GRTS Scott---

TC-MNE

Post by TC-MNE »

schmutzig...
bij ons begint de stress te komen voor de selectieproeven... wis en dictee is 10 september
moet te doen zijn
maar die sportproeven zie ik niet echt zitten... ervaringen of tips?

wanneer vallen die kampen gewoonlijk, in Juli of Augustus?

Glider

Post by Glider »

Die sportproeven zijn wel te doen, mits je een redelijke conditie hebt. Of is dat nu juist het probleem, misschien? :-)

De zomerkampen vallen over juli en augustus. In totaal zijn er 3 kampen van elk 3 weken. Past het toegewezen zomerkamp je niet, dan kan je nog altijd wisselen met iemand anders. Je krijgt een adressenlijst toegestuurd. Tenminste, in mijnen tijd was da toch zo (ma da's ni zo héél lang geleden hoor ;-))

TC-MNE

Post by TC-MNE »

Glider wrote:Die sportproeven zijn wel te doen, mits je een redelijke conditie hebt. Of is dat nu juist het probleem, misschien? :-)
wat is redelijk?

matsATC

Post by matsATC »

In 'mijn tijd' (1995) was er een infofolder beschikbaar waarin de criteria voor de sportproeven beschreven stonden. Zo wist iedereen waar hij aan begon. Misschien kan je die op de website terugvinden?

Zelf was (en ben) ik niet echt de meest sportieve mens, maar met enkele maanden dagelijks trainen heb ik het toch gehaald.

Wat de corruptie betreft: ik heb ook af en toe die verhalen gehoord, maar in de praktijk heb ik daar niet veel van gezien.

Aviationfreak

Post by Aviationfreak »

Dat dictee en die wiskunde vallen echt goe mee en van de reacties van PROM2005 die ik gehoord heb wordt het er steeds maar gemakkelijker op. Als je een beetje conditie hebt mogen de sportproeven geen probleem zijn.Ikzelf heb vooral moeten traienen op optrekken maar de rest was geen enkel probleem.Als je een beetje zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen hebt mag het zeker geen probleem zijn.Voor de kampen zul je idd e lijst ontvangen met alle namen erop en in welk kamp iedereen zit.Je kan dan nog steeds onderling ruilen.Er zijn drie kampen in de zomervakantie in Weelde en drie in Oostmalle.De periodes lopen van 1-21juli,van 21-10aug en van 10-30 aug.Ikzelf heb deze zomer het tweede gedaan van 21juli tot 10 aug in oostmalle en het jaar ervoor ook. Dit kamp is het kamp met de meeste lol,ambiance en sfeer. :D :D Enkel het weer viel dit keer niet mee maja.... :D :D Heb toch wa uurkes kunnen bijvliegn. :wink:

Veel succes ermee en mss zie ik u wel op de selectieproeven dictee en wis in KMS want kheb me ingeschreven om me daar als luchtcadet te mogen vertegenwoordigen. :wink:
---GRTS Scott---

Post Reply