DELETED

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Locked
Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

A318 wrote:Even over de crewrests in de 777 van klm.
Er komen er twee, 1 voor de vliegers boven het plafond bij deur 11-21 met 2 bedden en 2 relax stoelen.
De 2e crewrest komt ook boven het plafond bij deur 13-23 en heeft 6 bedden, allen met een wand ertussen voor meer privacy. Iedere ruimte heeft dan ook nog zijn eigen klimaatregeling en een indicator welk passagiers toilet vrij is, voor het geval de dames/heren een sanitaire stop moeten maken in hun joggingpak.
Ik hoop hiermee jullie vraag te hebben beantwoord

Greetz,

Erwin
Hallo A318,

Bedankt voor de info, en ik had dus gelijk dat de crew in het plafond slaapt ?

Lien !

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Hallo Bart, jij lijkt ook terug ?

Van Schiphol ?

Lien !

DELETED

Post by DELETED »

DELETED

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Hi Bart,
Ben zelf in de b777-300 geweest en deze had de crew rest onder de vloer ( in de bellie van het toestel ) De cockpit rest direct achter de cockpit ( trapje naar beneden ) en de cabinrest via de achterste gally trapje naar beneden.
Ik denk dat dit het verschil is. Ik heb steeds crew rest boven geweten.

Dus waarschijnlijk bij 777-200 boven en bij 777-300 onder.

De 777-300 is echt een LANG toestel en lijkt nog stevig.

Bij de A340-600 heb ik de indruk dat de staart gaat afbreken.
Ook de motoren lijken te zwaar voor de vleugels van de A346.


Lien !

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Op onze burelen staat de verwarming op het absolute minimum en
het is hier super warm, bijna in de tropen.

Dit is gewoon een nota

Lien !

DELETED

Post by DELETED »

DELETED

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Tot binnenkort Bart

Groetjes

Lien !

User avatar
sn26567
Posts: 40850
Joined: 13 Feb 2003, 00:00
Location: Rosières/Rozieren, Belgium
Contact:

Post by sn26567 »

Lien wrote:De 737-500 is eigenlijk de laatste van de tweede generatie.!
Lien,

De 737-500 is the derde generatie.

Eerste generatie: 737-100
Tweede generatie: 737-200 (73S)
Derde generatie: 737-300, -400, -500
Vierde generatie: 737NG (-600 -> 900)
André
ex Sabena #26567

User avatar
sn26567
Posts: 40850
Joined: 13 Feb 2003, 00:00
Location: Rosières/Rozieren, Belgium
Contact:

Post by sn26567 »

bartjuh wrote:Zullen we voorstellen dat de A380 wordt veruild met : Boeing 777 member?
Kom aan, bartjuh, blijf redelijk. De A380 zal in ieder geval groter blijven dan the B777.
André
ex Sabena #26567

User avatar
sn26567
Posts: 40850
Joined: 13 Feb 2003, 00:00
Location: Rosières/Rozieren, Belgium
Contact:

Post by sn26567 »

bartjuh wrote:Maar de a380 bestaat nog niet eens, dan zou ik de 747 " The queen of the sky " als laatste pakken
The queen of the sky is nu de Concorde (boven de A380). Maar die bestaat niet meer... :cry:

Als je lang genoeg wacht (en het is niet zó lang: de constructie is reeds begonnen) zal je de A380 kunnen klimmen.
André
ex Sabena #26567

User avatar
sn26567
Posts: 40850
Joined: 13 Feb 2003, 00:00
Location: Rosières/Rozieren, Belgium
Contact:

Post by sn26567 »

Avro wrote:This sort of discussions would maybe suit better to the chatbox ;)

Anyway I would leave the ranking as it is.
Thanks for these words of good sense, Chris. Fifty messages in half an hour in the same thread, and no visible progress in the discussion...

And the ranking system is one of the best around the airline forums
André
ex Sabena #26567

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

sn26567 wrote:Lien,

De 737-500 is the derde generatie.

Eerste generatie: 737-100
Tweede generatie: 737-200 (73S)
Hi sn26567,

De B737-100 en 737-200 maakt deel uit van de eerste generatie.
(Er werden niet erg veel 737-100 gebouwd.de -200 is gewoon een verlengde -100))
De B737-300, -400 en -500(waaronder de -300= de nieuwe -200, en
de -500= de neiuwe -100) is de tweede generatie.
De B737-600(ex.500), -700(ex.300), -800(ex.400) en de -900 zij de
derde en laatste generatie.

Ik denk wel dat Boeing fans mij gelijk zullen geven.

Groetjes

Lien !

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

sn26567 wrote:Thanks for these words of good sense, Chris. Fifty messages in half an hour in the same thread, and no visible progress in the discussion...
Sorry sn26567, but I thought a forum was about communication on a
particular subject. Sometimes it gets a little sidetracked, but as long as
it is not really off topic, it's OK.

At least I think so, Don't you sn26567 ?

Greetings

Lien !

User avatar
Comet
Posts: 6481
Joined: 05 Jul 2003, 00:00
Location: Scarborough, North Yorkshire, England
Contact:

Post by Comet »

Once again I agree with Andre.
Sabena and Sobelair - gone but never forgotten.
Louise

DELETED

Post by DELETED »

DELETED

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Ja Bart, maar de Concorde werd met een ander nieuw concept gestart. In de jaren 60 dacht iedereen dat de Condorde gelijk stond met de toekomst in de luchtvaart.

Nu ziet men het tegengesteld ,onder invloed van meerdere faktoren.


Lien !

DELETED

Post by DELETED »

DELETED

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Uit onzekerheid mikten zij op twee paarden.

Lien !

DELETED

Post by DELETED »

DELETED

Lien
Posts: 652
Joined: 09 Oct 2003, 00:00
Location: Belgium

Post by Lien »

Ik denk wel dat je gelijk hebt, maar ook de Amerikanen ontwikkelden de Boeing 2707 SST maar hebben dat later laten varen ten gevolge van minder belangstelling uit de luchtvaart sektor.

Lien !

Locked