Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)
A318 wrote:Even over de crewrests in de 777 van klm.
Er komen er twee, 1 voor de vliegers boven het plafond bij deur 11-21 met 2 bedden en 2 relax stoelen.
De 2e crewrest komt ook boven het plafond bij deur 13-23 en heeft 6 bedden, allen met een wand ertussen voor meer privacy. Iedere ruimte heeft dan ook nog zijn eigen klimaatregeling en een indicator welk passagiers toilet vrij is, voor het geval de dames/heren een sanitaire stop moeten maken in hun joggingpak.
Ik hoop hiermee jullie vraag te hebben beantwoord
Greetz,
Erwin
Hallo A318,
Bedankt voor de info, en ik had dus gelijk dat de crew in het plafond slaapt ?
Ben zelf in de b777-300 geweest en deze had de crew rest onder de vloer ( in de bellie van het toestel ) De cockpit rest direct achter de cockpit ( trapje naar beneden ) en de cabinrest via de achterste gally trapje naar beneden.
Ik denk dat dit het verschil is. Ik heb steeds crew rest boven geweten.
Dus waarschijnlijk bij 777-200 boven en bij 777-300 onder.
De 777-300 is echt een LANG toestel en lijkt nog stevig.
Bij de A340-600 heb ik de indruk dat de staart gaat afbreken.
Ook de motoren lijken te zwaar voor de vleugels van de A346.
Eerste generatie: 737-100
Tweede generatie: 737-200 (73S)
Hi sn26567,
De B737-100 en 737-200 maakt deel uit van de eerste generatie.
(Er werden niet erg veel 737-100 gebouwd.de -200 is gewoon een verlengde -100))
De B737-300, -400 en -500(waaronder de -300= de nieuwe -200, en
de -500= de neiuwe -100) is de tweede generatie.
De B737-600(ex.500), -700(ex.300), -800(ex.400) en de -900 zij de
derde en laatste generatie.
Ik denk wel dat Boeing fans mij gelijk zullen geven.
sn26567 wrote:Thanks for these words of good sense, Chris. Fifty messages in half an hour in the same thread, and no visible progress in the discussion...
Sorry sn26567, but I thought a forum was about communication on a
particular subject. Sometimes it gets a little sidetracked, but as long as
it is not really off topic, it's OK.
Ja Bart, maar de Concorde werd met een ander nieuw concept gestart. In de jaren 60 dacht iedereen dat de Condorde gelijk stond met de toekomst in de luchtvaart.
Nu ziet men het tegengesteld ,onder invloed van meerdere faktoren.
Ik denk wel dat je gelijk hebt, maar ook de Amerikanen ontwikkelden de Boeing 2707 SST maar hebben dat later laten varen ten gevolge van minder belangstelling uit de luchtvaart sektor.