TAAG-Boeing botst tegen gebouw
Het incident donderdag op de luchthaven van M'banza Congo* kostte aan zeker zes mensen het leven.
Moet het gezegd, TAAG stond op de juist donderdag verschenen nieuwe zwarte lijst van de Europese Unie.
*formerly known as São Salvador, code SSY
IATA Code: SSY
ICAO Code: FNBC
btw other airports in Angola
Cabinda Airport (CAB)
Catumbela Airport (CBT)
Dundo Airport (DUE)
Huambo Airport (NOV)
Luanda / 4 de Fevereiro Airport (LAD)
Lubango Airport (SDD)
M'Banza Congo Airport (SSY)
Malange Airport (MEG)
Menongue Airport (SPP)
Namibe Airport (MSZ)
Negage Airport (GXG)
Ongiva Airport (VPE)
Soyo Airport (SZA)
TAAG-Boeing botst tegen gebouw, met fotoos
Moderator: Latest news team
TAAG-Boeing botst tegen gebouw, met fotoos
Last edited by SN30952 on 28 Jun 2007, 19:44, edited 1 time in total.
FOTOOS..........
Sterre, we zijn er tegelijkertijd aan begonnen zeker, alleen heeft mijn research iets langer tijd gevergd.
Dat is waarom ik fotoos heb!!
Inderdaad, het toestel landde halverwege de landingsbaan en stuiterde vervolgens op.
Hier dus:
Zaire: Avião da TAAG despenha-se e causa seis mortos
Lees: Pormenor do Boeing 737 acidentado em Mbanza Congo
Nog een foto:
Destroços da cabine do Boeing 737-200 acidentado em Mbanza Congo
D2-TDP in the article seems not correct.... (He ANGOP heeft dat nu ook gezien ...)
Ik vermoed dat het de D2-TBP, 23220 (1084) 737-2M2 is. (Inderdaad)
Serial number 23220 LN:1084
Type 737-2M2
First flight date 28/01/1985
Dat is waarom ik fotoos heb!!
Inderdaad, het toestel landde halverwege de landingsbaan en stuiterde vervolgens op.
Hier dus:
Zaire: Avião da TAAG despenha-se e causa seis mortos
Lees: Pormenor do Boeing 737 acidentado em Mbanza Congo
Nog een foto:
Destroços da cabine do Boeing 737-200 acidentado em Mbanza Congo
D2-TDP in the article seems not correct.... (He ANGOP heeft dat nu ook gezien ...)
Ik vermoed dat het de D2-TBP, 23220 (1084) 737-2M2 is. (Inderdaad)
Serial number 23220 LN:1084
Type 737-2M2
First flight date 28/01/1985
Inderdaad ja en toegegeven, jouw post bevat wat meer detailsSterre, we zijn er tegelijkertijd aan begonnen zeker, alleen heeft mijn research iets langer tijd gevergd.
Misschien moeten we volgende keer samenwerken Mijn snelheid en jouw diepere research!
Wordt een prachtpost!
x
Sterre
"Once you get hooked on the airline business, it's worse than dope" — Ed Acker, while Chairman of Air Florida
"We are there to save your *ss, not kiss it!" - Joann Kuzma Deveny
www.jessica.shareyourstory.nl
"We are there to save your *ss, not kiss it!" - Joann Kuzma Deveny
www.jessica.shareyourstory.nl
-
- Posts: 454
- Joined: 01 May 2007, 22:13
- Location: Antwerp, Belgium
-
- Posts: 3059
- Joined: 24 Jun 2006, 08:34
- Location: Vl.Brabant
- Contact:
YessBottie wrote:Jaja, de Fons gaat nog Sterre(n) zienjan_olieslagers wrote:Waarom gaat ge niet gewoon samenwonen? };-)Sterre wrote:Misschien moeten we volgende keer samenwerken Mijn snelheid en jouw diepere research! Wordt een prachtpost!
:jumpy: Na Mein Leben auf der Flucht, van vanavond...:jumpy:
Bizar....
Ik las vanmorgen een rapport over het ongeval
The plane landed halfway down the runway and bounced out of control before crashing into a house.
The aircraft's landing gear appeared to give way as the plane touched down. Seven crew were on board and the co-pilot was among the dead.
Bizar, want op de fotoos blijkt het toestel doormidden gebroken te zijn, meters voor het landingsgestel.
En de cockpit lijkt me toch nog redelijk bij elkaar te houden.
The plane landed halfway down the runway and bounced out of control before crashing into a house.
The aircraft's landing gear appeared to give way as the plane touched down. Seven crew were on board and the co-pilot was among the dead.
Bizar, want op de fotoos blijkt het toestel doormidden gebroken te zijn, meters voor het landingsgestel.
En de cockpit lijkt me toch nog redelijk bij elkaar te houden.